Jděte k volbám a kroužkujte!

Autor | 19.10. 2017

Už zítra půjdeme k volbám. Chtěl bych vás proto varovat:

V kostelích vyzývají kněží věřící k volební účasti a věřte mi že oni půjdou!

Mou snahou není agitovat tady za nějakou konkrétní stranu. Vím že ateisté zasahují celé politické spektrum. V každé politické straně je určitě nějaký problém či nějaký opravdu neúnosný kandidát. Ostatně je čas kydání špíny a mnohé teď ještě vyleze na povrch. O to všechno ale teď nejde.

 Jde jen o toto:

1.) Musíme dávat pozor jestli celkové směřování určité politické strany nemíří proti svobodě být bez vyznání, k zavádění zákonů omezujících svobodu projevu a myšlení (typicky zákony proti rouhání).

O těchto stranách informoval velmi dobře Honza Werner ve svém Předvolebním průzkumu. Takové strany by pro kohokoli z nás měly být nevolitelné.

2.) Nestačí jen „hodit lístek“.

V těchto volbách nelze volit žádnou politickou stranu jako celek. Pokud jste voliči například ODS mělo by vám vadit, že mezi kandidáty je také „JUDr.“ Benda. Z minulosti jsme si už ověřili, že v případech, kdy jde o náboženství, mají poslanci tendenci dávat přednost své náboženské příslušnosti před politickou. Sama se nám zde tedy utváří nikým nevolená Strana věřících. Její síla je překvapivě velká, protože poměr věřících v PS neodpovídá jejich zastoupení v české společnosti.

Tímto způsobem už prošly církevní rekvizice. Může se stát, že se v budoucnu opět bude hrát o zákaz interrupcí nebo zrušení sexuální výchovy ve školách.

Proto ve volbách kroužkujte. Pečlivě vybírejte své kandidáty!

 

Žel seznam volitelných ateistů a agnostiků máme jen z ČPS, od našich ostatních členů z různých politických stran jsme podklady neobdrželi.

Seznam ateistů a agnostiků v České pirátské straně

Autor: Petr Tomek

Neúnavný komentátor společenského dění ( především na svém blogu ), propagátor a popularizátor kosmonautiky, bývalý redaktor časopisu VTM Science a v současnosti též již bývalý šéfredaktor elektronického literárního časopisu Lemurie , člen Kosmo Klubu, sdružení UnderFilm a autor knihy Ztracený Měsíc, o tom, proč nebyli lidé čtyřicet let na Měsíci, populárně-vědecké miniatury Láska, sex a vesmír a sbírky esejů Ateista. Zkrátka člověk s nepředstavitelnou schopností zaměstnávat sám sebe, případně i všechny ostatní. Na internetu vystupuje jako militantní ateista, ač v životě razí heslo: „nejdůležitější je, abychom se všichni navzájem nezabili“.

133 thoughts on “Jděte k volbám a kroužkujte!

  1. toli

    @Petr Tomek
    Na fejzu jsem ti říkal že Benda platí chudině za kroužek.Ti lidé udělají za jednu či dvě stovky cokoliv.Takže i kdyby na ODS zbyl jeden jediný mandát ,tak to bude právě Benda…….

  2. mulit

    Varování – upozornění! Následující příspěvek obsahuje slovo homosexualita. Všichni homofobové si dají pohov a nečtou to! Přeskoč příspěvek!

    A teď pro nehomofoby. Bylo fajn, že zde napsal, jak toli, tak já svoje politické preference. Protože na všech webech čtu, že se nyní vyoutoval Matěj Stropnický, předseda Zelených a tudíž údajně má 4% voličů jistých. Ne, není tomu tak. Toli volí ANO, já SPD. Pověry o homosexuálech jsou ještě tvrdší a úpornější než je náboženská víra pobožných. Homosexuálové se nikde hromadně nescházejí, ani neosnují světové spiknutí, ani nevolí jednotně, nýbrž každý volí podle sebe. Orientace politických lídrů nehraje roli.

    Skutečně, co všechno se dočítám o homosexuálech, to by vydalo na knihu. Byla by tlustá jako bible. Kniha pověr a konspirací o homosexuálech. Je neuvěřitelné, s jakou úporností se stále šíří. Je to horší než náboženství.

    Nechci se dál bavit o homosexualitě. Ale vzhledem k dnešním článkům na všech zpravodajských serverech jsem musel. Týká se to politiky a voleb.

  3. toli

    Přiznám se že Stropnický mi je docela nesympatický a zelení mi přijdou spíše eko škůdci (a to již za Bursíka) než jako eko podporovatelé.Kdybych si měl vybírat mezi podobnými stranami Piráti-Zelení tak bych zvolil raději Piráty.

  4. toli

    Vzpomínám jak mne ohromně pobavilo když ta přední česká ekoložka,Bursíkova matrace, Kateřina nevímjakdál nevěděla co je humus a ztrapnila se tím v televizi.To tedy byla ekoložka 🙂

  5. Hraničář

    toli
    19.10. 2017
    Vzpomínám jak mne ohromně pobavilo když ta přední česká ekoložka,Bursíkova matrace, Kateřina nevímjakdál nevěděla co je humus a ztrapnila se tím v televizi…………….

    Ano, ztrapnila se v přímém přenosu, ale ne s humusem, ale s biomasou!

  6. sam

    https://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99es%C5%A5ansk%C3%A1_a_demokratick%C3%A1_unie_%E2%80%93_%C4%8Ceskoslovensk%C3%A1_strana_lidov%C3%A1#Sn.C4.9Bmovn.C3.AD_volby
    ——————–Už zítra půjdeme k volbám. Chtěl bych vás proto varovat:
    V kostelích vyzývají kněží věřící k volební účasti a věřte mi že oni půjdou!——————–
    Heh, KDU-ČSL se posledních 10 let potácí někde na hranici 5%. Občas mají 6%, jindy 7%, roku 2010 se do poslanecké sněmovny nedostali vůbec.

  7. toli

    KDU NIKDY NEBUDE MÍT VÍCE.Ale bude se snažit vlézt Babišovi do prdele aby měla koryto,i když teď tvrdí že to neudělá.Jenže lidovci jsou vlezprdelky od samého počátku své existence tedy cca 100 let.

  8. sam

    Neznám je zas tak moc. Třeba budou podporovat rodiny, venkov a důchodce, nebo co že to mají ve svém programu. 6% ve volbách do sněmovny jim přeju. Furt je mám ve škatulce „proč ne, jsou i horší strany.“ Volit je ale nebudu.

  9. toli

    Kačena JAQUES nebo jak se jmenovala ? Není po ní ani vidu ani slechu.

  10. ateista

    Není člověk ten, aby se zalíbil všem. Vytvořit kompilát z několika lidí nelze. Takže budeme muset vybrat z nabídky a jejich slibů. A slibují všichni. Takže my ateisté bychom se měli vyvarovat volby podporovatelů jakékoliv formy náboženství. Je to těžké, když i Sobotka je český bratr. Největší problém je to, co již zmínil Petr Tomek. Skladba PS je převážně náboženská, neboť momentálně je in být věřící. Téměř každému se na krku houpá kříž, aby dal ostentativně cosi najevo. Měl by být přijat zákon, který zakazuje propagaci kromě komunistických a nacistických symbolů také náboženské. Jenže katolictví stojí na lásce a milosrdenství, i když skutek utek. Máme to těžké, ale nemůžeme to vzdávat.

  11. Hebért

    Můj postoj je takový, že není prioritní volit ateisty, ale odmítače islámu a islámské migrace. To je pro mě jako ateistu teď přednější. Nakonec islám je k nám nejkrutější v dnešní době.

    A hele, to jako fakt? 🙂

    No vidíte, Stropnickýho by ten náš program určitě odhalil, má úzkou bradu a divný účes, přesně jako v tom článku… 🙂 🙂 🙂

    Krásné volby a hodně štěstí všem.

  12. mulit

    Hebért No vidíte, Stropnickýho by ten náš program určitě odhalil, má úzkou bradu a divný účes, přesně jako v tom článku…

    https://www.youtube.com/watch?v=uuCZi9Wx9EM

    Ne, v úzké bradě to fakt není. Viz můj odkaz a příklad. Ale překvapuje mě, jak úporně je schopen ateista věřit svým pověrám. Tvrdit, že homosexuál se pozná podle úzké brady, je totéž, jako tvrdit, že čarodějnice se pozná podle mateřského znaménka.

    Hebért – víš o tom, že když píchneš ženu do mateřského znaménka a neteče krev – je ve spojení se satanem?

  13. Jaroslav Štejfa

    Řekl bych, že prvotní v těchto volbách není problém ateismus kontra náboženství. Za prvotní považuji demokracii (založenou na sekulárním humanismu) kontra autoritativní režim založený na čemkoliv. Z tohoto hlediska vidím největší nebezpečí pro příští roky v klientelistickém babišstánu pod pláštíkem jednoduché „jakopřímé demokracie“. Bohužel si myslím, že pod tímto praporem se sejdou obskurní postavy, z nichž je velká část ateistů či lidí, kterým je teismus-ateismus zcela ukradený, preferují moc.
    Všimněte si postavy pana Stropnického (min. obrany). Když se to hodí – je milec, když se to hodí – mohu říci „… lezl ke mě po kolenou, abych mu něco přihrál …“
    Všimněte si, že loupit v tomto státě lze pomocí podsvětí a protizákonně – od posledního kriminálníka po Mrázky, Krejčíře, Pitry atd. Což je primitivně odpudivé. Nebo taky zcela zákonně, kde největší hvězdy jsou třeba Kožený nebo Babiš. Nač někoho vraždit, lepší je ohnout zákon. A kdy to půjde lépe, než když budu oligarcha a premiér, tedy člověk ovládající stát jak hospodářsky, tak politicky. Pak ani nepotřebuji svého Putina. A kdo to honem postřehne? Sice je to cesta trochu delší, než válka či loupež, ale když vás to baví, tak je to tutovka. Musíte však být chytrý a bezcharakterní. To však není takový problém.
    Jaroslav Štejfa

  14. mulit

    Mimochodem – hebert o tobě a některých místních ateistech jsem napsal článek na granosalis. Jmenuje se Absence samostatného uvažování. Je tam aktuální.

  15. mulit

    Jaroslav Štejfa
    Z tohoto hlediska vidím největší nebezpečí pro příští roky v klientelistickém babišstánu pod pláštíkem jednoduché „jakopřímé demokracie“

    Na vyvolání referenda potřebuješ spoustu lidí. Dá se dát limit třeba 100 000 lidí nebo i více. A kolektivní rozhodování je vždycky přesnější než rozhodování elit. Vláda elit má původ v náboženství. Vláda populace má původ ve vědě. Dá se vědecky prokázat, že čím více lidí se podílí na rozhodování, tím méně chyb. A ty ve volbách dáváš hlas celé straně s kompletním programem a pak už nemůžeš další 4 roky ovlivnit žádné body programu. Přitom některé body v programu bys nechtěl, některé ano. Proto je lepší ty zásadní věci řešit selektivně zvlášť v referendu. Ale ne každý prd, jen ty zásadní. Kombinace zastupitelské a přímé demokracie.

  16. toli

    Mimochodem – hebert o tobě a některých místních ateistech jsem napsal článek na granosalis. Jmenuje se Absence samostatného uvažování. Je tam aktuální.

    Říká ten který slepě nekriticky věří 🙂

    Možná kdyby ti náboženství nevyrubalo mozek tak jsi mohl být třeba normální.Jak v kostele (nekriticky s nadšením) tak u urny.

  17. Marian

    Zákon proti rúhaniu ešte nie je zákonom proti slobode slova. Máte právo nesúhlasiť, no znevažovanie má byť trestné. Skúste verejne hanobiť holokaust, homosexuálov, židov. A potom si predstavte, ako niekto verejne hanobí Vašu matku, frajerku, deti. Budete protestovať? Ateizmus nerozlišujúci medzi nesúhlasom a znevažovaním je na rovnakej úrovni ako islamský fanatizmus. Toto bubnovanie do boja je absolútny mentálny gýč a vyvolávanie hystérie.

  18. toli

    Nejdříve dokažte a to beze zbytku že vaše literální či pohádková bytost existuje a pak se můžeme bavit o hanobení.Při současném stavu by to totiž bylo jako hanobení Červené Karkulky (Čiapočky) což je blbost 🙂

  19. Marian

    Řekl bych, že prvotní v těchto volbách není problém ateismus kontra náboženství.

    Táto veta od pána Štejfu by mala byť pre všetkých poučkou. V žiadnych voľbách nejde o atiezmus alebo náboženstvo. To sú totiž populistické témy, cez ktoré sa snažia politici získať body, volebné hlasy, aby si mohli pestovať vlastný kult, vlastný prospech, vlastné ciele.

  20. Marian

    Při současném stavu by to totiž bylo jako hanobení Červené Karkulky (Čiapočky) což je blbost
    Skúste ísť na detské predstavenie o Červenej čiapočke a cez predstavenie hanobte túto rozprávkovú postavičku. Ano, je to znevažovanie ľudskej dôstojnosti detí, hercov, rodičov, učiteľov. Cez znevažovanie Červenej čiapočky urážate cítenie detí, zraňujete ich rozprávkový svet, svet predstáv, dobra a zla.
    Myslím si, že taký hulvát by si rovnako zaslúžil päsťou cez držku.

    Máte právo vysvetľovať deťom, ktoré prehnenane veria v rozprávkové bytosti, ako to s nimi naozaj je, aby nevyskakovali z okien na metlách v presvedčení, že poletia ako Harry Potter. No musíte sledovať aj rozmer dôstojnosti človeka veriaceho v (podľa vás) mýty, nepravdy.
    Ateizmus založený na nenávisti a pošliapavaní ľudskej dôstojnosti veriacich je osobitným druhom pseudonáboženstva porovnateľného s tými najodpornejšími fanatikmi z Islamského štátu, Gestapa, KGB, ŠTB… naozaj sa túžite zaradiť medzi tento morálny odpad?
    Už som to raz napísal. OSACR by malo aktívne pracovať na vytvorení portálu veniujúceho sa osobitne najväčšej hrozbe demokracie u nás – islamu. Štúdiom islamu totiž pochopíte veľa z toho, ako by Európa vyzerala, ak by to zvíťazil nacizmus. Islam je totiž kultom osobnosti proroka Mohameda, ktorý si uzurpoval moc a zbožňovanie rovnako ako Hitler. Islam = hitlerizmus. Napriek všetkým mierumilovným moslimom – napriek všetkým mierumilovným nacistom.

  21. Ateistický laik

    Marian: znevažovanie ľudskej dôstojnosti
    Co to je? Pod tahle gumová slova se dá schovat cokoliv. Já mám třeba pocit, že takhle funguje náboženství na lidi (věřící). Dělá z nich ovce. A oni pak nedůstojně se nechaj škubat a ještě při tom štěstím bekají.

    Ateizmus založený na nenávisti a pošliapavaní ľudskej dôstojnosti veriacich je osobitným druhom pseudonáboženstva …
    Přečtěte si prosím http://www.osacr.cz/o-ateismu/otazky-a-odpovedi/ ať jste v obraze.
    Proč bych měl věřící nenávidět?

  22. Ateistický laik

    Marian: Zákon proti rúhaniu ešte nie je zákonom proti slobode slova.
    A co to vlastně znamená rouhat se (Zákon proti rúhaniu)?
    A může se vůbec ateista rouhat?
    Nebyl by zákon určen naopak proti věřícím?

  23. toli

    Skúste ísť na detské predstavenie o Červenej čiapočke a cez predstavenie hanobte túto rozprávkovú postavičku.

    Čimž přiznáváte že jste velmi dětinští,naivní když věříte na toho vašeho boha.
    Ostatně ono se v bibli říká „Buďte jako malé děti“ to mluví za vše 🙂

  24. Hraničář

    mulit
    20.10. 2017
    A ty ve volbách dáváš hlas celé straně s kompletním programem a pak už nemůžeš další 4 roky ovlivnit žádné body programu. Přitom některé body v programu bys nechtěl, některé ano. ……………….

    Přesně to mě také stve a proto volím Okamuru, byť mám k mnohému co také hlásá výhrady.

  25. mulit

    toli napsal: Možná kdyby ti náboženství nevyrubalo mozek tak jsi mohl být třeba normální.

    Do náboženství jsem nespadl odněkud zvenčí, ale náboženství mi bylo roubováno od dětství všemi v mém okolí. Já jsem neměl kolem sebe ani jednoho ateistu. Matka pobožná, otec taky, sourozenci taky, děda, obě babky taky, strejcové, tety bratranci taky. A sousedi na vesnici taky. Čili ty lžeš. Nebylo to tak, že bych svévolně do něčeho spadl, protože jsem byl notorický hledač ideologií. Bylo to tak, že z toho nebylo úniku. Neměl jsem možnost volby. Až v dospělém a středním věku. A taky jsem od toho nakonec odešel. Jako jediný. A na to jsem potřeboval hodně odvahy a síly, ideologicky se oddělit od rodiny a všech pobožných kamarádů. Na to jsem sílu našel. Ačkoli byly tlaky na mě vyvíjeny tak velké. Je obdivuhodné, že jsem to vlastně dokázal a ani nevím, jak se mi to vlastně povedlo se z toho vyvázat. Jsem zřejmě vnitřně velmi silný. Když mi nějaký pisálek anonym na internetu vzkazuje, že on by byl frajer silnější a vyvázal se dříve nebo nepodlehl vůbec, tak to by musel dokázat. Žvanit na hubě dokáže být každý a generálem po bitvě taká každý. Neberu trapné kecy, beru jen konkrétní důkazy, že někdo byl v mé situaci nebo téměř identické a dokázal odejít dříve a radostněji. O žádném takovém nevím. Spíše to vypadá, že v mém okolí jsem průkopník, s notnou dávkou odvahy.

  26. mulit

    Říká ten který slepě nekriticky věří

    Ten, kdo nekriticky věří STBákovi a podvodníkovi s majetky, nejsem já, ale toli.

  27. mulit

    Marian

    Skúste verejne hanobiť holokaust, homosexuálov, židov.

    https://www.novinky.cz/domaci/452407-jsem-gay-sdelil-den-pred-volbami-lidr-zelenych-stropnicky.html

    Diskuze je zablokována
    Kvůli velkému množství urážlivých příspěvků je diskuze zakázána.

    Na novinkách přispívají uživatelé pod svým jménem dokonce je tam i bydliště. Přesto veřejně hanobí homosexuály. Nejraději a nejčastěji právě homosexuály. Žádnou jinou skupinu s takovou náruživou úporností jako právě homosexuály. Sleduj to pořádně! Kde žiješ? Na Slovensku to snad máte jiné? Nepovídej.

  28. mulit

    Ateistický laik

    A co to vlastně znamená rouhat se (Zákon proti rúhaniu)?
    A může se vůbec ateista rouhat?
    Nebyl by zákon určen naopak proti věřícím?

    Samozřejmě že rouhání je další z fake pobožných termínů. To samé jako hřích a pokání. Je to relikvie ze středověku a starověku. Takový pojem nemá co dělat v právním řádu. Je to absurdní. Pokud nějaký sekulární stát používá ve svých zákonech slovo rouhání, tak už může rovnou i pokání nebo hřích. Ale to pak není sekulární stát, ale pobožný!

  29. Hraničář

    Marian
    20.10. 2017
    No musíte sledovať aj rozmer dôstojnosti človeka veriaceho v (podľa vás) mýty, nepravdy.
    Ateizmus založený na nenávisti a pošliapavaní ľudskej dôstojnosti veriacich je osobitným druhom pseudonáboženstva …………….

    Ateistický laik
    20.10. 2017
    A co to vlastně znamená rouhat se (Zákon proti rúhaniu)? …………………….

    Jak jsem zde už psal, vyrostl jsem v katolické rodině. Na rozdíl od Mulita mě moc nedeformovala, jen trochu. Dlouho mně ale trvalo, abych si to uvědomil. O spoustě souvislostí jsem vůbec nepřemýšlel, vůbec mě nenapadaly.
    A tak tedy až po letech jsem začal uvažovat hlouběji a do důsledků o náboženském učení. Teď z této debaty vidím, jak snadno se nevěřící může „rouhat“.

    Katolické náboženství např. tvrdí, že každý člověk má svého anděla strážného. Samozřejmě má církev elegantní a „logické“ vysvětlení proč ti andělé nechali utopit 5 letého synka našich sousedů. Proč nechali zavraždit 14 pražských mučedníků, umlátit P. Toufara, zavraždit P. Vrbíka či umlátit a upálit P. Kubíčka. U toho to „vysvětlila“ i MUDr. Svatošová, která o něm napsala knihu Až k prolití krve. Jak tam píše, po smrti Ladislava s přáteli přemýšleli, co vlastně dělal jeho anděl strážný, proč mu nepomohl. A pak na to „přišli“! Pomáhal mu přejít do nebe!

    Věřící vždy rozčílím, začnu-li tyto „pravdy“ aplikovat do praktického (materiálního, hříšného, „nečistého“ ….) života. Třebas – je s námi anděl strážný stále? I na záchodě? Stojí vedle nás, poslouchá jak prdíme, decentně odvrací oči, zacpává si nos? A nebo když souložíme – stojí vedle nás dva (nebo i více) andělů a cudně odvracejí oči když vidí, jak on se jí šmátrá ve vagíně a ona jemu masíruje penis a šourek, a sami, bezpohlavní, závidějí? A co Všemohoucí Bůh? Ten ženě kontroluje vejcovody nedošlo-li k oplodnění, aby do zygoty mohl vložit dušičku a tím ji „oživit“!? A prý se mu ekluje IFM, proč tedy do zygot umíchaných v Petriho misce vkládá dušičky? Kdyby tak nečinil a zygoty tedy „neoživil“, měli by inseminátoři utrum.

    A což takle tvrzení, že Bůh Ježíš svým životem posvětil Zemi po níž kráčel a proto JP II. vždy zem políbil, když sešel z letadla. No a neposvětil Bůh Ježíš také porodní cesty, jimiž přišel na svět? Neměli bychom tedy (křesťané zvláště) opěvovat kundičky jako Bohem požehnané (a následkem Božího doteku tedy posvátné)?

    Atd., atp. …… V katolických (křesťanských) diskuzích následně zavládne hrobové ticho!

  30. toli

    A co se týká Babiše tak ten mne vůbec nezajímá.Volím jednoho jeho poslance kterého znám a vím že dobře hájí mé zájmy.Pokud hodnotím uplynulé volební období tak vím že jsme zbohatli jako národ i jako většina jednotlivců,zvedly se platy a zvedly se důchody,to za pravicových vlád byla utopie.Pokud si Babiš odklonil nějaké prachy na své účty tak se ptám kdo to tam nahoře nedělá ? S Pitomiem nikdo nechce vládnout a pokud by na to došlo tak to bude vláda na pár měsíců protože Pitomio je tak extrémní populista že by s ním ve vládě vydrželi leda lidovci,kteří jdou prostě s každým.Jisté je že Pitomio by rád vládnul což ostatně sám řekl,on se dluh 18 mega totiž lépe splácí z premiérského či ministerského platu než z platu pouhého poslance.Možná by stačilo kdyby dostal dost hlasů,stát platí myslím stovku za hlas……

  31. mulit

    Přeji si, aby čím jak nejméně uspěly KDU-ČSL a TOP09. Těm dvěma stranám přeji, aby se do sněmovny nedostaly. ODS přeji, aby se dostala, ale s nízkým procentem. Doufám, že se tam nedostane ani Stropnický mladší se zelenými, ani Farský se starosty. Doufám, že dostanou na frak ČSSD. Přeji jim, aby se do sněmovny dostali, ale aby to bylo málo stejně jako ODS. Za všechny sviňárny. Přeji si, aby vyhrál Okamura, i když to je nereálné. A Babiš – to je mi jedno, kolik získá. Jo a ještě tam jsou komunisti, na ty jsem zapomněl. Tak těm přeji úspěch. A je smutné, že to musím napsat 28 let po převratu já, který jsem burcoval třídu na gymplu v roce 89 a byl jsem ryze prozápadní původně! Komunisti se chovali po převratu lépe než ti vysraní údajní demokrati.

  32. Jaroslav Štejfa

    S určitou nechutí reaguji na poznámku od mulita.
    Jeví se mi jako reakce, která vychází z nepochopení podstaty mého příspěvku. To, že tam používám termín „jakopřímá demokracie“ mi sloužilo k vyjádření odhadu, že pan Babiš ve snaze ovládnout tento stát, se snaží co nejvíce zjednodušit cestu od sebe – vládce k lidem – poddaným. To umožní bez pro něho zbytečných kliček a odboček direktivně rozhodovat v politice jako v podnikání – model majitel kontra zaměstnanec. Ovládá velkou část hospodářství tohoto státu, rovněž medií a jako premier ovládne politiku a ostatní zbytek. Naprosto legálně a nekrvavě. Tolik k myšlence příspěvku.
    Jinak představy mulita jsou v jeho reakci pro mne nepřijatelné z mnoha dalších důvodů:
    1) Na vyvolání referenda není potřeba mnoho lidí. Stačí šikovná legislativa. Mnoho diktátorů si své činy dávalo a dává potvrdit referendem.
    2) Kolektivní rozhodování není vůbec vždy přesnější, než rozhodování elit. Jednak je zde problém definicí: kolektiv není antonymum elity. Pokud je tím myšleno, že více lidí rozhodne kvalitněji, než méně lidí, je to samo o sobě nesmysl. Pak by třeba platilo, že musím-li něco rozhodnout, třeba zda si mám koupit auto nebo motocykl, bude nejlépe to rozhodnout světovým hlasováním. Elity ve smyslu skupiny osob, které ve společnosti zaujímají vedoucí postavení, tedy soustřeďují ve svých rukou moc nad zbývající většinou, provázejí lidský rod nezbytně po celý lidský věk a je to nutné. Nakonec právě tito lidé spustí zmíněné referendum. A nebudu zde řešit celý propletenec kompetentnosti těch, kteří pak rozhodují.
    3) Vláda elit nemá původ v náboženství, je to obráceně. Náboženství má snahu prohlásit sebe sama za elitu. Vláda populace je nesmyslný termín sám o sobě, naprosto nesrozumitelné.
    4) Jinak souhlasím, že kombinace zastupitelské a přímé demokracie je asi nejvhodnější, ale takový stav je více či méně ve všech zemích EU.
    5) Atd.

    Jaroslav Štejfa

  33. mulit

    Lidé sami ví nejlépe, co je pro ně dobré. Přece od otrokářství to šlo přes feudalismus do kapitalismu 19. , 20. stol. Když jsi byl otrok, musel jsi držet hubu a plnit příkazy. Když jsi byl nevolník, tak cca totéž. Nic bez svolení pána. Jedni ovládali druhé. Kapitalismus už lepší, ale taky často „otročina“, proto byl socialismus jako protipól nebo obroušení excesů kapitalismu. Někdo považuje za socialismus i Švédsko, ale to teď nechci řešit. Jde o to, že tu byla francouzská revoluce, různé emancipační hnutí. Jaroslave, já vím, že jsi konzerva. To je normální, já ti to neberu. Já ti jen říkám, že já nejsem konzerva, jsem liberál, přeju si vývoj. Chci změny ve smyslu dát více moci lidem. Kdysi neměli lidi žádnou moc. Jak jsem to výše popsal. Od otroka až po současnost, že máš hlasovací právo jednou za 4 roky. Já tvrdím, že to nestačí, přidat moci lidem. Jaroslave, kdybys žil před tisíci lety, budeš bránit otrokářství, to je jasné, nebo feudalismus. Jsi pro vládu elit a ty sám sebe považuješ za elitu nebo už se vidíš elitou. Vím, že jsme absolutní mimoběžky. Já vím, že vás je hodně. Doufám, že dostanete v těchto volbách na frak a že se lidi vzchopí a vezmou si pro sebe více moci. Přímá demokracie je ten nástroj, jak to udělat. Podle mě to je stejně nezastavitelné, páč v dějinách to tak jde tímto směrem. A pozná se to třeba i z toho, jak se lidi baví s Babišem… kdysi by z pána velkomožného byli posraní strachy, dneska je jiná doba, babiš nebabiš miliardy nemiliardy jako se sobě rovným. Lidé mají mnohem vyšší sebevědomí. Velmi tomu fandím. Více moci lidem. Každý sere stejné hovno. Jsme si všichni kvit! Jsme stejný biologický druh!

  34. mulit

    Jo, ještě jsem zapomněl na Piráty. To jsem vůbec nepochopil, o čem to je. Vůbec netuším, co chtějí, ačkoli jsem viděl spoustu debat. Je to nějaké zastřené, nečitelné. Větřím za tím nějakou habaďuru.

  35. Marian

    mulit
    Diskuze je zablokována
    Kvůli velkému množství urážlivých příspěvků je diskuze zakázána.

    Na novinkách přispívají uživatelé pod svým jménem dokonce je tam i bydliště. Přesto veřejně hanobí homosexuály. Nejraději a nejčastěji právě homosexuály. Žádnou jinou skupinu s takovou náruživou úporností jako právě homosexuály. Sleduj to pořádně! Kde žiješ? Na Slovensku to snad máte jiné? Nepovídej.

    Ale veď to sám tvrdíte, že hanobenie homosexuálov sa potiera! A rovnako by to malo byť aj v iných prípadoch. Mám pocit, že ste si stúpili na jazyk 🙂

  36. Marian

    ateistický laik

    Čo to znamená rúhať sa?

    Hm… zaujímavé, že protestujete proti niečomu, čomu nerozumiete 🙂

  37. mulit

    Marian
    Ale veď to sám tvrdíte, že hanobenie homosexuálov sa potiera!

    Jenom proto, že šlo o politika a že to bylo těsně před volbami. Proto to blokli. Jinak běží výlevy homofobie a hanobení homosexuálů v kýblech na všech možných serverech bez regulace.

  38. Hraničář

    mulit
    20.10. 2017
    A pozná se to třeba i z toho, jak se lidi baví s Babišem… kdysi by z pána velkomožného byli posraní strachy, dneska je jiná doba, ……………………

    Vzpomínám, jak po Velké Sametové se jednou v TV chlubil „mladý“ Václav Vydra, že je z nějakého rodu „fon“! Tehdy se chlubil svými koňmi ( má je stále?) a humorně vykládal, že prý se jednou s přáteli projeli po (osetém) poli, protože už byli unavení a nechtělo se jim pole objíždět. A že na ně vyběhl majitel a spílal jim. Ale když ho poznal, že hněv zmírnil, ale řekl, že kdyby žil táta, že by je hnal s bičem. A Vydra že mu řekl, že kdyby jeho tátovi se projel po poli můj táta, tak by mu jeho táta řekl: „Jsem potěšen pane hrabě, že jste se ráčil projet po mém poli!“

  39. Ateistický laik

    Marian:
    ateistický laik Čo to znamená rúhať sa?
    Hm… zaujímavé, že protestujete proti niečomu, čomu nerozumiete

    Ano nerozumím tomu a hlavně nechápu, proč by nějaká křesťanská klubová pravidla se měla dostat do trestního (přestupkového?) zákoníku? Proto jsem se taky ptal.
    A co takhle odpovědi na otázky by nebyly?

  40. Hraničář

    Ach jo, to byla doba! Nezapomeňte proto jít k volbám!!!

    TO BYLA ALE ZLÁ DOBA
    Ach, jo…
    To byla otrava, jít do obchodu a vůbec se nezajímat o to, zdali tam prodávají bezpečné hračky pro děti, jídlo v restauraci má stejnou gramáž, složení a cenu v Aši jako v Praze.
    Ach, jo…
    To byla otrava mít ještě před maturitou, vyučením jisté umístění a připravené pracovní zařazení hned po prožitých posledních prázdninách!
    Ach, jo ….
    Každý musel do práce a to si ještě mohl vybírat, zda přijme práci, kde se upíše třeba na 10 let a oni mu za to dají podnikový byt nebo nenávratnou půjčku na stavbu rodinného domku.
    Ach, jo…
    A ve spořitelně po narození potomka mu odepíšou z novomanželské půjčky 4.000,- Kčs.
    Ach, jo…
    Například jistota, že pokud budu makat a neudělám průser, budu mít práci třeba až do penze, lidi neskutečně deptala…
    Ach, jo….
    Neskutečné násilí bylo pácháno na nemocných. Místo, aby byl vybírán regulační poplatek u lékaře a poté v lékárně včetně tučného doplatku jako v každé demokratické společnosti za léky, odbyli pacienta tím, že za jeden recept musel zaplatit jen jednu korunu a operační lůžko bylo vždy k dispozici jak pro otylého, tak pro štíhlého. Léky byly podávány personálem nemocnice a nemuseli jsme běžet do lékárny, kde to zaplatíme z vlastní peněženky, abychom dopřáli svým blízkým předepsanou léčbu lékařem při pobytu v nemocnici!
    Ach, jo…
    A co teprve vnucování sociálních jistot, že si můžeme s rodinou vyrazit na podnikovou dovolenou a vybrat si z několika nabídek, kde uhradil podnik polovinu ceny. A po odpracování 25 let v pracovním procesu měl člověk právo na odměnu a také při dosažení různých životních jubileí.
    Ach, jo…
    Ženský si vybrečely oči , když odcházely do důchodu po porození dvou dětí již v 55. letech. Kolik lidí tenkrát snilo o tom, aby mohli pracovat o 10 – 15 let déle.
    Ach, jo….
    Po operacích se dělo lidem také bezpráví. Zpravidla 6 týdnů se člověk zotavoval v nemocnici a poté doma. Vůbec mu nebylo dopřáno sladkého pocitu hrůzy, zda ho po návratu do práce hned nepropustí. A co teprve, když vás do půl roku po operaci poslali do lázní. A ti komunističtí tyrani nám nedali žádnou možnost finanční spoluúčasti. Ne
    přátelé, nedali nám možnost zaplatit si ani třetinu. Letci, horníci,policajti měli každoročně plně zdarma nařízeny lázně pro rehabilitaci organizmu.
    Ach, jo…
    A co to omezování osobní svobody, kdy každý člověk musel povinně bydlet a nemohl se ani zajít svobodně vyspat do kanálu, nebo pod most, a ještě byl nucen chodit do práce a také nemohl ani svobodně a demokraticky žebrat.
    Ach, jo…
    Bylo to opravdu děsivé a devastující období našich dějin. Z lidí a hlavně z dětí se stala bezcitná zvěř. Za komunistů mladší vstávali v autobuse, aby pustili sednout ty starší. Dnešní mladí již znají svá práva v demokratické
    společnosti a pěkně zůstanou sedět.
    A tak to má být! Vždyť jsme si je tak v demokracii vychovali!!!
    Ach, jo…
    Již nikdy nechci zažít sociální jistoty ani morální zhoubu, atd., atd., atd., která tenkrát panovala!!!
    Konečně máme svobodu a nikdy se nevrátí ty špatné časy! Vždyť nám vůbec nevadí, že většina národa podvádí stát a okrádá nás všechny, jak se dá – své okolí, přátele, ba dokonce i rodiče! Vždyť my si rádi při léčbě v nemocnici zaplatíme léky a pobyt nebo také umřeme, když na nás nemá nikdo čas z ošetřujícího personálu ! Vždyť my si rádi koupíme potraviny přesycené éčky nebo už prohnilé, aby se náš život maličko zpestřil! Vždyť my rádi vzděláváme děti za naše peníze už od školky, které neznají v dospělosti ani státní hymnu, natož pak český jazyk a matematiku, ale znají PARTIČKU a COMEBACK!
    Vždyť my rádi pijeme alkohol a mluvíme svobodně a vulgárně, nejen mezi sebou, ale také na prknech, co kdysi znamenaly svět. Také v TV, rádiu a divadle – tímto nás hned v cizině poznají, jsme přece nejlepší – jsme Češi!
    Vždyť my víme, jak mít s ituaci pod kontrolou a budeme vždy stát za naším parlamentem a vládou, protože jsme teď konečně spokojeni a vyhovuje nám tento život ve svobodné společnosti, která nám to vše umožňuje a plně
    nabízí z výdělku těch, kteří si ještě neuvědomili, že je směšné chodit denně do práce. Vždyť stačí zajít občas na sociálku nebo někoho přepadnout a zajet si na dovolenou, zajít s kamarády do herny nebo někde zapařit a
    ráno zalehnout a odpočívat celé dopoledne. Žijeme přeci jenom jednou!
    Co bude – „to neřeš!“ To je přece skvělé žití v té naší zemičce, kde gauneři mají svá práva a jejich oběti nemají práva žádná.
    Tak čtěte dál svůj bulvár a koukejte na seriály, v tom je naše budoucno! Vědět, kdo s kým spí, kdo má nejlepší sex a jak často atd., atd., atd.!!! Protože přesně tohle nás jedině zachrání!!!
    Vždyť jíž máme co jsme chtěli a zloději si žijí v klidu, přepychu a blahobytu.
    Nezapomeň přeposlat !!!!!!!

  41. mulit

    Hraničáři, díky za vyjmenování pozitiv bývalého režimu. Já si zase pamatuji na mimořádně nekvalitní elektroniku socialistického bloku. Pamatuji si na kazety Emgeton, které už po pátém přehrání ztratily výšky i basy a kterým se magnetická vrstva na pásku ztrácela třením o hlavu v magnetofonu. Musel jsem z vesnice v Beskydech, kde jsme tehdy žili, jezdit do Ostravy na burzu na Černou louku, abych si koupil kazety SONY. Nebo do Tuzexu. To bylo přece šílené. Byli jsme 100 roků za opicemi.

    Hraničáři, lidi od nás zdrhali na západ. Kolik zápaďáků zdrhalo k nám? Kdyby to tu bylo lepší, tak sem jdou. Nešel tu nikdo, páč jsme byli zaostalí ve věcech denní potřeby. Byli jsme dobří jen v těžkém průmyslu, strojírenství a zemědělství, ale ve spotřebním zboží jsme byli zaostalí. Uznávám, že se tu stavěly byty a byly půjčky na rodinné domky, já to všechno vím, moji rodiče tak postavili barák. Stát leccos podporoval, nebylo to černobílé. Ale celkově jsme zaostávali. Mám rád muziku. Nejen pasivně, ale i aktivně. Na západě už si lidi mohli koupit klávesy. Tady nebylo nic.

    Dále co si pamatuji, Hraničáři. Dělal jsem brigádu v technických službách města Třinec. Bylo mi 16 let. Psal se rok 1988. Měli jsme natírat autobusové budky. Na budce byla vrstva 2cm mastného prachu z Třineckých železáren. To tam dneska už není. Tehdy se sralo na ekologii. Viz třeba i Krušné hory nebo severní Čechy. A taky Ostravsko. Délka života byla kratší skoro o 10 roků.

    Dále, co si pamatuji. Rok pozdeji – to mi bylo 17 jsem dělal brigádu v IPS (dnešní SKANSKA). Opravovali jsme zimní stadion v Třinci. Měli jsme betonovat. Celý den nepřijelo auto s betonem. Ta velká míchačka. Tak jsme se poflakovali. Nebyla práce. Míchačka přijela o půl druhé. Přitom oni věděli, že ve dvě končíme a jdeme domů. Víš, co udělal šofér? Vylil beton před vjezd do stadionu. Že on má za úkol to dovézt a jel domů. Ťukal jsem si na čelo. Pochopil jsem, jak funguje socialismus. Druhý den, jsme sbíječkami odstraňovali ztvrdlý beton před vchodem. To byla pakárna. Tak se hospodařilo ve státním podniku. Nikomu nic nepatřilo, každý na to sral.

    Ne, Hraničáři, já tady nechci zpátky socialismus. Chci kapitalismus, ale švédský, nebo nevím, jak to říct, prostě kapitalismus, kde nebudou velké nerovnosti. Divoký neregulovaný kapitalismus je jeden extrém (to chtěl Klaus) a centrální plánování a řízená socialistická ekonomika druhý extrém. Obojí je špatné. Jako v mnoha oblastech života i tady platí zlatá střední cesta. Ne šílené ideologie, ale rozum! Zprivatizovalo se skoro všecko. Třeba i voda. To byla chyba. Už to uznávají i politici. I ti, co to prosazovali v 90. letech. Lítá se ode zdi ke zdi.

  42. Lori

    V životě je něco za něco.

    Tehdy jsme vyráběli špatné kazety Emgeton. – To znamená, že jsme tu měli vyvinutý plast na tělo kazety i na pásku, licí formy, že jsme měli vyvinutou vlastní magnetickou hmotu, nějakou výrobní linku, licí stroje, nějakou továrnu, kde se to dělo.

    Dneska máme co? Prd, všechno dovážíme.

    Místo, aby se vyházeli aparátčíci z vedení a nahradili schopnejma profesionálama, tak se firma dala právě těm neschopnejm aparátčíkům a protože to vylepšit neuměli prachy chtěli, tak firmu zavřeli, rozprodali vybavení, zbourali budovy a rozprodali suť a pozemky. I když na tom vydělali zlomek ceny, tak pro jednoho to bylo bohatství. Zbytek lidí mohl jít do prdele.

    Místo aby se našel jeden schopnej chemik nebo tým chemiků, který ty kazety dotáhne a začne se na tom vydělávat, tak se všechno zrušilo.

    Schopný lidi utíkali po sametu na západ o to víc. Jen už nežádali o azyl, ale sehnali si někde na západě práci a vyběhali povolení k pobytu a není to komunistická špína, jako všechna ta komunistická mládež, co utíkala po 68. Po 89 utíkali normální lidi, co nebyli ani ve funkcích, kde by si mohli nakrást, ani neměli nijak zaháčkovaný rodiče, ani to nebyli šmelináři.

    Byli to ale lidi, kteří uměli pořádně pracovat, doma jim zavřeli fabriky, šmelináři začali dovážet zboží ze západu, který se mohlo vyrábět tady. – Tak udělali co? Sebrali se a jeli na západ a dělali tam to, co byli schopní dělat i tady.

    Jestli jsme byli 100 roků za opicema, tak teď jsme jako kde? 500 let. Američani nás maj zapsaný mezi ekonomiky třetího světa. Vyvážíme suroviny a dovážíme hotový výrobky. To je ekonomika kolonie. – Za socialismu se vyvážely investiční celky.

    Máme pár miliardářů, co žijou ve Švýcarsku a 200 000 bezdomovců a statisíce dětí, který nemaj ani na oběd. Braaavoooo.

    Zápaďáci k nám začínaj zrhat teď, protože k čemu jim je nejmodernější HI-TECH nahrávátko, když jim rodinu ohrožujou tlupy importovanejch divochů a jestli ceknou, tak je vyhoděj z práce a soudy je začnou stíhat za rasismus, protože když vás zmlátí či znásilní barevnej, tak to máte brát nejspíš jako vyznamenání.

    Na západě už někde nemůžou slavit ani vánoce, protože to uráží přivandrovalce. S tím ani komunisti nepochodili.

    Víte, co je švédský kapitalismus dneska? Přijde vám do krámu parta imigrantů, oznámí vám, že je to jejich a ať se pakujete. Vy se zdekujete, protože policie nemá kapacity na to, aby vás všechny hlídala před vetřelci. Pak tam teda nakonec přijde a zjistí, že imigranti si klidně provozují váš krámek, doplňují vaše zboží ve vašich regálech a jsme zas někde ve starověku, kde se dobylo město, pobyli původní obyvatelé a dobyvatelé si žili jejich životy. – Fakt o hodně lepší. – Díky moc, radši ten beton.

    Víte, v čem je rozdíl mezi kapitalismem a socialismem u tý historky s betonem? – Ne, že ten řidič přijel pozdě, takovýhle věci se dějí i dneska. Rozdíl je v tom, že vy jste tam po té druhé nezůstali, abyste to teda dodělali.

    V kapitalismu by vám šéf řekl, že tam musíte zůstat dýl a dodělat to a vy byste tam zůstali a udělali to, protože vám drží ruku na příjmu peněz. Ono to tak totiž dneska chodí.

    A když na to budete srát dneska jako tehdy, tak vás šéf sice vyrazí, ale vy půjdete na sociálku, tam budete dostávat dávky a budete stát ten stát ještě daleko víc než ten blbej beton. – Jak to tak bezpečně vím? – Protože teď máme státní dluh a tehdy jsme ho neměli. Taky jsme měli drahou armádu a tu dnes nemáme. Taky byly důchodový fondy. Taky byla spousta továren, který živily lidi a teď nejsou.

    Mazal se nám tu med kolem huby, že jsme automobilová velmoc, přitom nám tu nic nepatří, stojej tu jen montovny a peníze se vyváží. Teď VW napadlo, že si odvezou do Německa výrobu Superbu, protože roboti jsou ve výsledku lacinější než lidi. Tak se okolo toho budou chvíli dohadovat a při první možné zámince to odvezou všechno. Korejci si montovny tady zatím nechaj, aby ušetřili za dovoz přes oceán, ale až Čína dostaví hevábnou stezku a zboží přijede do Evropy robotickým vlakem za 2 dny, tak se bude přehodnocovat i to.

    Je hezké, že chcete nějakou střední cestu, ale jak ji chcete prosadit, když se furt musí říkat, že v socialismu bylo všechno fuj a dneska máme to nejleší blaho? – A říkat se to musí, protože jakmile se začne říkat pravda i v TV, tak se systém zhroutí. Bohatci by přišli o nakradenej mamon a tak se budou bránit zuby nehty.

    Jak chcete něco zlepšit, když se pořád ještě nemůže pojmenovat chyba?

    Všichni ti převexlovaní komunisti, co maj teď velkej byt, drahý auto a fakany na „elitních“ školách či upíchnutý na teplejch místečkách, ti vám budou do očí lhát, jak se máme všichni dobře, protože oni se maj dobře a na ostatní serou a ostatní prostě umlčej. Ať si chcípnou, ale potichu a z dohledu. Maj na to postředky a jsou to svině. Dokud je nepozabíjíte, tak nepřestanou.

    Jak se máme dobře, to nám říkali za socíku taky. Vyjeli jsme na západ a viděli jsme jak zaostáváme. Dneska už nemusíme nikam jezdit. Stačí se projet tam, co bejvalo ČKD, ostravský hutě nebo 3000 dalších fabrik po republice.

  43. ateista

    @marian
    Není to sice k tématu, ale přesto: Opravdu bych byl pro, abyste podle Vašeho popsal, co je to rouhat se. Já stále označuji církve za zločinecké organizace a náboženství za lež a podvod. Na rozdíl od holokaustu, který existoval, bůh neexistuje. Proto je nesmysl označovat pravdu za rouhání.

  44. ateista

    @mulit
    Souhlasím s Jaroslavem Štejfou. Referendum má možná význam při hlasování o obecných věcech, jako např. vystoupení z EU. I když i zde je nebezpečí. Převážná část lidí má pouze omezené povědomí, vidí zejména negativa, pozitiva úmyslně přehlížejí.
    Předpokládá se, že na odpovědných místech jsou lidé, kteří mají vzdělání, vědomosti a zkušenosti a jejich rozhodování je tedy fundované. Proto jsou volby a proto by ve volbách měli kandidovat lidé odpovědní. To, že u nás kandidují i korytáři je věc jiná.
    Větší moc lidem – třeba moc sestavit kandidátku? Byly by pak vůbec volby?

  45. toli

    Hraničáři, lidi od nás zdrhali na západ. Kolik zápaďáků zdrhalo k nám?

    Dean Reed,to byl snad jediný Američan který si pletl světové strany 🙂

  46. Hraničář

    mulit
    21.10. 2017
    . Chci kapitalismus, ale švédský, nebo nevím, jak to říct, prostě kapitalismus, kde nebudou velké nerovnosti……………………….. Jako v mnoha oblastech života i tady platí zlatá střední cesta. Ne šílené ideologie, ale rozum! ………………..

    No, vidíš, vždyť jsi jsi docela socialistický. A volíš i Okamuru, protože kromě emocí zapojuješ i rozum.

  47. toli

    @Hraničář

    Koukni na vedlejší vlákno kde jsem reagoval na jednoho příznivce Pitomia a pokud máš facebook tak se koukni i na stránky Pitomia,ani jeden neutrální nebo kritický komentář,pouze adorace našeho šikmookého Vůdce,to je tedy přímá demokracie 🙂 🙂 🙂 Takže bych u jeho voličů vůbec o rozumu nemluvil.

  48. toli

    Jinak co se týká toho švédského „kapitalismu“ nevím co si myslet o 80% dani z příjmu.Socani chtějí zavést korporátní daň pro banky aby z nich vyždímali víc peněz.Jenže všude kde zavedli korporátní daň (třeba na Slovensku) lidé zaplakali nad výdělkem.Banky totiž nejsou vůbec blbé-okamžitě zvedli všechny poplatky a úroky z pujiček aby kompenzovali korporátní daň.Matky všech českých bank jsou totiž v zahraničí a ty už si své zisky ohlídají.

  49. toli

    A těch 70-80 % z příjmu platí všichni Švédové,i dělníci.To je ten rovnostářský přístup. Mají sice dokonalý sociální servis pokud se dostanou do potíží,ale taky je to něco stojí.Ne každému se to libí,třeba ABBA si svého času koupila ostrov aby nemusela platit daně ve Švédsku,u nás by emigrovala inteligence a v první řadě lékaři,ti mají pořád málo,zdejší primář se před měsícem vratil z Tunisu,za týden odlétá do Ománu a v březnu má zaplacenou Panamu,vím to protože kamarádím s jeho milenkou ,ta pochopitelně jezdí po světě s ním.Tady má každý lékař v každé ordinaci 2-3 zahraniční dovolené ročně,ale pořád mají málo.

  50. Pacient

    Soudruzi doktoři jsou hamižná, amorální prasata a pořád zapomínají, kdože jim to platil studia.

    Když už chtějí pracovat v zemích, kde jsou studia placená soukromě a platy lékařů pak na náležité výši, tak překročením hranice za prací v cizině, by jim měl okamžitě vzniknout dluh na náležité výši.

    Jestli můžete jít dělat doktora v Anglii, tak máte vzdělání v ceně vzdělání anglického doktora, tak ho prosím zaplaťte. – Dělá to určitě několik miliónů plus úroky. My za to zaplatíme vzdělání dalším doktorům, kteří tu třeba budou ochotni zůstat. (konec konců, i v Anglii můžete mít vzdělání zadarmo – když se upíšete na x let armádě)

    Naši skvělí exekutoři jistě přijdou na to, jak ty prachy vyrazit z celýho doktorova příbuzenstva. V exekutorech jsme určitě velmoc.

    Přeci páni doktoři nechtějí, aby jim jimi tak pohrdané socky platily jejich luxusní život v cizině.

    Klidně bych to rozšířil i na jiný obory, jako jsou architekti, ekonomové, technici atd. Žádná diskriminace.

    Osobně přeci jen myslím, že by vzdělání mělo být tak nějak zdarma a přístupné všem, kteří jsou nadaní. – Ne jako na západě jen pro ty, kdo na to maj prachy a ne jako za socíku, podle stranické příslušnosti rodičů.

    Chci, aby mě léčil jeden z nejnadanějších na medicínu. Ne jen ten z nejnadanějších mezi dětičkami pracháčů, ani ten nejnadanější z těch stranicky neuvědomělejších rodin. –

    Všichni, co si stěžují na socialismus se mnou jistě budou rádi souhlasit, že za socialistické zaostávání mohou daleko více vysokoškolské kádry než středoškoláci či vyučení.

    Tak nějak je obecnou pravdou, že ryba smrdí od hlavy.

  51. Pacient

    Pane Mariane – nesouhlasím s vámi. Sice slušně, ale nesouhlasím.

    Holokaust je ve skutečnosti hanobený každný den jako ta nejamorálnější věc na světě, ale chápu, že jste myslel jeho oběti.

    Naše matky, frajerky a děti jsou veřejně hanobeny dnes a denně. Pustil jste si někdy třeba South Park. Jak tam z Panenky Marie stříká menstruační krev či hovna? Tam to je běžný žertík.Líbí se vám to? O muslimech či židech, takový humor v US TV není a to tam mají svobodu slova.
    Běloši se v South Parku líčí jako špatní. Typickým bělochem je tam Cartman. Tloustý, sobecký, omezený a paradoxně občas homosexuál – zvlášní, protože transexuální učitel už je zase typicky kladná postava.

    Vtípky proti blondýnám vám připadají zcela normální? Jestli ano, tak kde jsou vtípky proti černoškám, židovkám, cikánkám, muslimkám atd? Rasismus, že.

    Co je amerických filmů a seriálů, kde ty špatný hrajou běloši a ty sympatický barevní. Zapaříme pohulíme třeba. V každým druhým filmu je černej moudrej, nějaká ta soudkyně, dobrej policajt, pracovitej kamarád.

    Když točili taxikáře s de Nirem, tak obešli celej NY, aby našli aspoň jednoho bílýjo pasáka. Nenašli ani jednoho jedinýho. Všichni černoši – ale stejně ho nakonec hrál běloch.

    Jestli zavedete zákony proti rouhání, tak dobře, ale proti všemu rouhání. – I rouhání proti zdravému rozumu. Me třeba uráží, že mi někdo vykládá, že svět byl stvořen před dvaceti tisíci lety nebo že si nějakej pouštní pedofil jen tak kecal s andělama.

    Dokonce i to, že v Čihošti byl nějaký zázrak.

    Zákony proti rouhání jsou ve skutečnosti tyranie urážením se. – Mě uráží, že se mnou nespěj modelky se čtyřkama kozama. Můj bůh jim to nařizuje. Je to to nejtěžší rouhání na světě. A samozřejmě musej polykat. Na tom mému bohu zvláště záleží. Jste ochoten je posílat do vězení?

    Jo a taky mě uráží, že mi nechcete dát všechny vaše peníze. Můj bůh to považuje za velmi těžké rouhání. Dáte mi je dobrovolně nebo se dál budete rouhat mému bohu?

    Už vám dochází, jak je to jednoduché?

    —————————–

    Pane Hraničáři

    Musím vás pochválit.

    To s těma vejcovodama, prděním a dušičkama v in vitro, to je přesně to, co jsem sem přišel hledat.

    Chtělo by to něco takového rozpracované téma od tématu (stvoření, peklo, nanebevstoupení) a náboženství od nábožeství.

    Na co vymýšlet vymyšlené.

  52. mulit

    Katastrofa výsledky voleb 🙁

    Tři pobožné strany. KDU-ČSL, TOP a STAN 🙁

  53. Hraničář

    Pacient
    21.10. 2017
    Ne jako na západě jen pro ty, kdo na to maj prachy a ne jako za socíku, podle stranické příslušnosti rodičů. ……………

    Dovolil bych si to demonstrovat na sobě a na spolužácích. Ano, táta byl komunista. Máma ne a její bratr byl kněz a dvě tety jeptišky. Chodili jsme do kostela – i táta. Všichni bratranci a sestřenice máme maturitu, kdo měl schopnosti a chuť i VŠ. A to i děti strýce, který se svými 2 ha polí a dvěmi kravkami odmítl vstoupit do JZD, byl lidovec a jeho dcera vystudovala medicínu a provdala se za ing., synovce faráře ze sousední farnosti. Tři bratranci měli otce ing., lidovce, všichni chodili do kostela.
    Na VŠ jsem měl spolužáka, jehož otec byl „kulak“ z Hané. Druhý spolužák měl otce bývalého živnostníka. Na VŠ jsem nebyl sám, kdo chodil do kostela.
    I když, pravda, studoval jsem v těch „hektických“ dobách „Pražského jara“.

  54. mulit

    Dobrý den,

    mám dotaz pro redakci, proč se zobrazují příspěvky některých uživatelů s mnohahodinovým zpožděním a jsou vkládány mezi starší příspěvky?

  55. toli

    Tři pobožné strany. KDU-ČSL, TOP a STAN

    Ale na samém dně,i kdyby se dali dohromady tak nezmohou nic.Nejhorší vleprdelka jsou lidovci.Sice tvrdí že s oligarchou co je obviněný nikdy nepůjdou ale to jim tak věřím 🙂 . Naštěstí Faltýnek před hodinou v bedně řekl že s lidovci mají nejhorší koaliční zkušenost.Mám zaplou bednu i nyní,řikali že kdyby šel Babiš s Pitomiem tak jim to bude stejně hovno platné,ve vládě musí být 3 strany.

  56. mulit

    Ateista napsal:
    Větší moc lidem – třeba moc sestavit kandidátku? Byly by pak vůbec volby?

    Třeba starostu by si lidi mohli volit přímo, ne? A poslance bych taky volil raději systémem jako se volí senátoři. Takto nevím, komu jsem dal vlastně hlas. Je blbé to dávat jen straně. Kdo ví, co za pošuci tam na kandidátce byli.

  57. toli

    Vždyť jsem říkal že Benda jako poslanec je nesmrtelný,co socky neudělají za stovku 🙁

  58. mulit

    Škoda, že není hranice pro vstup do sněmovny 6%. Ti tři zmetci by tam nebyli. Zase to je kvůli Pražákům.

  59. mulit

    toli
    21.10. 2017
    Za to lobby zapracovala skvěle,Babiš chce svatby i adopce.

    Tohle mě vůbec nezajímá. Zajímá mě inkluze ve školství a postoj k islamizaci. K čemu mi bude zákon o manželství, když tu budou čmoudi, co mě napadnou, když půjdu s přítelem po ulici. Já se za ruku nevodím, ale třeba jim bude vadit jen to, že se mu podívám do očí. Nebo se ho nedopatřením dotknu.

    https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/451283-brit-se-v-dubaji-dotkl-jineho-muze-hrozi-mu-tri-roky-zalare.html

  60. toli

    No vidíš a mě zase vůbec nezajímá inkluze a islamizace mi je dost vzdálená když jsem tady imigranta na vlastní oči ještě neviděl.

  61. mulit

    No, ale aspoň jsi konečně pochopil, že každý člověk má své důvody, proč někoho volí. Nevidíš lidem do hlavy, tak nesuď a nepovyšuj se.

  62. Hebért

    Migranty tady nevidíš, protože je tu nepřátelské prostředí k muslimům. A to nepřátelství se tu musí nějak udržet. A to děláme my, lidi jako já nebo mulit. 🙂

    Jinak já bydlím v Praze a občas je tu vidím.

    Takže já budu volit tak, aby tu toli migranty ani neviděl a mohl nadávat, že žádné nevidí. Myslím muslimy. A je jich tu podle mě až moc. I z dřívějších dob. A já chci, aby jich tu už nepřibývalo. Do Evropy jich minulé dva roky přišlo dvě mega. A to je u mě problém č. 1, protože na Západě je jim příjemně a je jich tam hodně a dělají problémy. Tak ať je jim zde nepříjemně. A bude jich málo i nadále. Mějte se.

  63. mulit

    Do hospody přijde STBák, zloděj a politik. Číšník se zeptá: Co si dáte, pane Babiš. Nic, přišel jsem zkontrolovať EET.

  64. toli

    Takže já budu volit tak, aby tu toli migranty ani neviděl a mohl nadávat, že žádné nevidí. Myslím muslimy. A je jich tu podle mě až moc. I z dřívějších dob. A já chci, aby jich tu už nepřibývalo. Do Evropy jich minulé dva roky přišlo dvě mega. A to je u mě problém č. 1,

    Já nenadávám,já konstatuji.A co sem dotáhli to jim zdrhlo do Německa :-). Nikdo neudrží člověka tam kde nechce být.
    V Brně je občas potkávám,jenže to jsou většinou zahraniční studenti co si VŠ platí.Bussiness is bussiness,to platí i pro university.

  65. toli

    BTW Prostitut Bělobrádek už pomalu obrací,ten se do vlády přímo třese.

  66. mulit

    Doufám, že Václav Klaus mladší zruší inkluzi. Nedá se učit. Ve třídě dvě asistentky a souběžně se mnou mluví. Je to úplná pakárna. Učitel nestihne probrat, co má. Postižení do normální třídy nepatří. Mají mít své speciální školy, tak jako celá desetiletí předtím. Tam i zažijí úspěch. Valachová zničila školství. A to nehovořím o dotačních podvodech za jejího ministrování. Učitelé jsou velká početní skupina a velká část z nich byli voliči ČSSD. Já taky. Ale, to co udělali za poslední 4 roky se školstvím, to nemá obdoby. Tak šílený nebyl ani Pilip z ODS v 90. letech.

  67. Hraničář

    toli
    22.10. 2017
    Já nenadávám,já konstatuji.A co sem dotáhli to jim zdrhlo do Německa :-). Nikdo neudrží člověka tam kde nechce být. ………………..

    Samozřejmě – každý raději půjde tam, kde už má příbuzné, známé nebo alespoň stejnou komunitu. Bude ale zajímavé jak se vyvine situace, dojde-li k tomu, o čem se šušká po internetu. Že by schválení imigranti i u nás dostávali stejné dávky jako v Německu. Tedy něco přes 21 000 /měs. S tím by se jim u nás žilo lépe než v tom Dojču.

  68. Hraničář

    mulit
    22.10. 2017
    Učitelé jsou velká početní skupina a velká část z nich byli voliči ČSSD. Já taky. Ale, to co udělali za poslední 4 roky se školstvím, to nemá obdoby. Tak šílený nebyl ani Pilip z ODS v 90. letech. ……………………

    Člověk žasne, kde na ty nápady ministři a jejich úředníci chodí. Zvláštní školy si nevymysleli komunisté, ty byly už za I. republiky.
    Snad je to tím, že ministři, ani jejich úředníci, nejsou odborníci v daném oboru, neznají praxi a tudíš snadno podléhají nějakým ideologiím.

  69. mulit

    Tipuji to na předčasné volby někdy na jaře.

  70. toli

    Tipuji to na předčasné volby někdy na jaře.

    Pokud budou předčasné volby tak to Babiš dotáhne na 40 %,voliči si budou myslet že ti zlí Babišovi nedovolili vládnout,ostatně já bych si to myslel taky a volil bych ho znovu.

  71. toli

    Podle sociologikých průzkumů Babiše volili převážně důchodci-chtějí udržet současný ekonomický prosperující trend.

  72. toli

    A podle těch samých průzkumů Pitomia volili převážně nespokojené lopaty z neprosperujících regionů.Už se ani nedivím že mu tolik lidí skočilo na lep.

  73. mulit

    Neexistují žádné lopaty. Existují pouze příslušníci homo sapisens. Pokud se jeden příslušník toho druhu cítí být něco více než jiný, tak to je úsměvné. Je to tak stejně jenom kostra pokrytá masem a kůži jako ten, nad koho se povyšuje.

    Mimochodem, toli, ty jsi jak rasista, tak šovinista a taky pozér a maloměšťák. A tak sis hrál na svatouška. A jak ses odkopal.

  74. toli

    Neexistují žádné lopaty

    Ty stará píčo,kdo tady mluvil o čmoudech ? A když jsme ti to vytýkali tak tvoje reakce byla „no a,to je normální“

  75. toli

    Lopatou člověk být nemusí,ale pokud se někdo narodí nebílý tak to má na celý život.

  76. mulit

    Prý psycholog 😀 Já ti věřím jen tu mrtvici. Psychologa ne. To sis vymyslel.

    Toli, slovní spojení „my jsme ti vytýkali“ – to je jak by psali komunisti neposlušnému soudruhovi vytýkací dopis. A navíc ty nedokážeš psát za sebe, ale snažíš se psát za kolektiv. Ale tu žádný kolektiv není. Jsou tu jen jednotliví pisatelé. Není tu žádné my soudruzi a on neposlušný soudruh. To sis vymyslel. Dále čmoudi – ano, to slovo je trefné. Určitě spíše bojuji za své spoluobčany, kteří tu platili celý život daně a nechci sem zvát cizí lidi tmavé pleti a jiné kultury, kteří sem nikdy neodváděli daně a živit je. Ale já se nad ně nepovyšuji. Jenom je tady nechci. Zatímco ty se povyšuješ nad své spoluobčany. A „stará píčo“ mi napsal? Vždyť ty jsi starší než já. A to je tedy argument….

    Toli, ty jsi rasista, proto ty narážky na Okamuru. A jsi pozér a maloměšťák, proto pohrdáš obyvateli lokalit, které považuješ za méně lukrativní než tu tvoji. Proto slova o lopatě. V 90. letech jsi stoprocentně volil Klause a pravici. Jsi ten typ, co se povyšuje. Ale nemáš nic, v čem bys byl lepší. Tvá pýcha a nadřazování se je bezdůvodné.

  77. mulit

    Lopatou člověk být nemusí,ale pokud se někdo narodí nebílý tak to má na celý život.

    Všichni nemůžou být bankéři. Někdo má třeba nižší inteligenci a menší dravost a dělá dělníka. I popelář musí být, někdo musí odvážet odpadky. Toli, ty se nadřazuješ na základě čeho? Jsi strašně nevychovaný. Divím se, že tě ani mrtvice nevychovala a neudělala z tebe lepšího člověka. Máš ochrnutou půlku těla, a to je to samé, jako kdyby ti někdo řekl, že kdybys chtěl, tak bys tu půlku rozhýbal….. Jsou lidi, co mají nižší inteligenci a vysokou školu nikdy nevystudují. Nikdo nepřekročí dispozice, které mu byly dány. Ty nejsi psycholog. Ty jsi mimořádně hloupý pozér, nevyrovnaný, zcela ignorující ostatní lidi. Bez špetky empatie.

  78. toli

    Toli, slovní spojení „my jsme ti vytýkali“ –

    A ne? Foxy,Štejfa ,já.

    Když už někoho kritizuješ,tak by to chtělo mít paměť a zamést si před vlastním prahem.A nemyslím že by jsi zrovna ty měl nějaké povědomí o empatii.

  79. toli

    A navíc ty tady obviňuješ ostatní že nejsou tím čím jsou,ale že jsou skladníci , manipulanti a tak podobně ,takže jsi jen hňup co si hraje na inteligenta,netřeba s tebou ztrácet čas

  80. mulit

    Uvědom si, že léčení tvé mrtvice proběhlo mj. také z daní těch „lopat“, kterými ty pohrdáš. Oni přispěli na tvé léčení. Všechny profese jsou důležité a důstojnost má každý člověk. Je neuvěřitelné, cos tady psal a jak ses zkoušel povyšovat.

  81. tisk

    A podle těch samých průzkumů Pitomia volili převážně nespokojené lopaty z neprosperujících regionů.Už se ani nedivím že mu tolik lidí skočilo na lep.

    ——

    Jo, to už jsme slyšeli u Trumpa, Brexitu, Zemana atd. Ty co nechce mainstream, Bartoška, ČT a CNN, volí vždy ti hloupější, primitivnější, zoufalejší, zastaralí a manuálně pracující.

    A ti chytří a krásní, úspěšní volí Clintonku, EU, Merkelovou, Knížete, Kalouska a v roce 1948 tehdy pokrokové komunisty.

    Demokracie je o tom, pro koho volí víc lidí. Ne o to, kdo víc boduje v testech IQ. (A silně pochybuju, že je kdo dělal).

    Totálně pokrokoví demokraté od Pirátů už šli mlátit na volební štáb k Okamurovi. Myslím, že skuteční náckové jsou v týhle partě. Máme se na co těšit.

    —-

    Já nenadávám,já konstatuji.A co sem dotáhli to jim zdrhlo do Německa :-). Nikdo neudrží člověka tam kde nechce být.
    V Brně je občas potkávám


    Jenže to je v Brně. V Praze je jich jak nasráno. Už tam vzniká gheto. V každý obchodní ulici kebabárna. Plno šíša barů. (Evidentně tam nevydělaj, jsou to jen zástěrky) Plno jich je na ulicích. Plno jich je v supermárketech. Rozlejzaj se po školách a školkách a už šikanujou spolužáky. Ta hidžábnice je jen špička. Cpou se do politiky. Už jsou i ve vesnicích za Prahou.

    Vy si jich všimnete, až vám budou podřezávat krk.

    —–

    Když se někdo narodí nebílý, tak to má na celý život.

    To „TO“ je protekce, omlouvání a rasová privilegia až do hrobu.

    Když je někdo bílý, tak to něco má taky až do hrobu. U bílých je to „TO“ nekončný šikanování, negativní dikriminace, posměšky, ponižování, okrádání, nadávání do rasistů – který je u nebílých takový roztomilý folklór.
    Už se sundavají i obrazy a sochy bílejc vědců z univerzit, protože jsou moc bílý a bílejch je moc.

    Black Pride je organizace hodná uctívání, ale u bělochů je White Pride důvod ke zmlácení od malých, milých, ale ó jak vyškolených skautek.

    Když tak nenávidíte bílý, tak proč sakra nejedete někam do Afriky nebo na střední východ. Vezmou vás tam k nim do ráje a budete si žít v multikulturní bavlnce. – Kdyby byla nějaká země pro bílý, jako je Izrael pro židy, tak se tam už stěhuju. Mám tohohle lhaní a křiváctví už plný zuby.

    Multikultůra je jen lež a každej multikultista je hnanej jen nenávistí k bílejm nebo hrabivostí.

  82. mulit

    tisk
    22.10. 2017
    A podle těch samých průzkumů Pitomia volili převážně nespokojené lopaty z neprosperujících regionů.Už se ani nedivím že mu tolik lidí skočilo na lep.
    ——
    Jo, to už jsme slyšeli u Trumpa, Brexitu, Zemana atd. Ty co nechce mainstream, Bartoška, ČT a CNN, volí vždy ti hloupější, primitivnější, zoufalejší, zastaralí a manuálně pracující.

    Co se týká současné České televize, tak chování jejich zaměstnanců, redaktorů je za hranicí toho, co si dovolovali redaktoři ČST před rokem 89. Tak neslýchanou a agresivní indoktrinaci by měl někdo už zastavit. Je to jedna z prvních věcí, kterou by měla nová vláda řešit. Odporné manipulace pro jeden jediný ideologický směr. Je to snad ještě horší než náboženské vymývaní mozků. Zaměstnanci ČT jsou jak z nějaké sekty. Brání v přístupu komukoliv, kdo by vybočoval z jejich doktríny. Moravec, Tvarůžková, Písařovicová, atd. to je něco neuvěřitelného. To nemá s demokracií a pluralitou nic společného.

  83. toli

    @TISK
    Vy si jich všimnete, až vám budou podřezávat krk.

    Tak to už budu dávno mrtvý stářím.

    To „TO“ je protekce, omlouvání a rasová privilegia až do hrobu.

    Nikoliv privilegia,pouze se k nim chovat jako k sobě rovným. Koukám že jste také příznivec Pitomia 🙂

    Navíc mám pocit že si hodně pletete rasu s náboženstvím,né každý snědý je nutně muslim.

  84. toli

    BTW,dnes se očekává reakce Duky na volby,to on vyzýval lidi ať jdou volit a lidi prostě šli 🙂
    Když projíždím profily svých přátel tak vidím jak jsou křesťané vzteky bez sebe.

  85. toli

    Rozložení Pitomiových voličů přesně odpovídá sociologickým rešeržím,chudé regiony s nízkým vzděláním.

  86. mulit

    Procento vzdělaných lidí je v ČR všude cca stejné, totéž inteligence. Rozdíl existuje pouze mezi inteligencí romské populace ve srovnání s bílou. Jinak ne. Tvoje soustavné naparování se ukazuje na tvoji malost a ubohost. A že má Praha vyšší mzdy a HDP, je dáno kumulací registr. firem. De facto Praha žádné hodnoty netvoří. Veškerá výroba i zemědělství je mimo Prahu. Praha žije z republiky, je to spíše příjemce. Jsou tam úřady, služby, centrály firem.

    Vysmívat se lidem práce, lidem z regionů, tak jako se vysmíváš ty, by zasloužilo, aby se ti někdo vysmíval skrze tvůj zdravotní handicap. Dokud nepřestaneš urážet lidi práce, budu ti říkat mrtvičko.

  87. Hebért

    Podle průzkumů Okamuru volilo 9% vzdělaných a 13% nevzdělaných podle regionů, ale pořád jsou tam ti vzdělaní, co vy na to? 🙂

    Jinak jestli jako vzdělání berete komunistickou psychologii nebo často i dnešní humanitní vědy, tak se nedivím, že má pak TOP09 nebo Clintonová výsledky jaké má. Kdysi byli všichni na univerzitách marxisté. Inu, prostě si někteří vychovávají mladou generaci k obrazu svému, ale ne všichni jim to žereme. Mějte se… 🙂

  88. ateista

    Není nutné navážet se do někoho kvůli tomu, koho volil. Já jsem volil Okamuru (a nejsem „lopata“), protože chci Česko za 50 let bez islámu. To ostatní jsou běžné věci, které slibují všichni. Brzobohatý celkem krátkozrace bagatelizuje vlnu imigrace. Až tu bude to, co ve Francii nebo Británii, bude pozdě. Desetitisíce útoků nožem, poflakující se gangy, stovky ubodaných mladých lidí mnohdy jen kvůli telefonu. To prostě nechci.

  89. toli

    To že se sečtou % vůbec nic neznamená,pro spoustu lidí,voličů jednotlivých stran je trojkoalice nepřijatelná a TOP KDU STAN by potřebovali 15 % hlasů a to opravdu nehrozí,stěží by se vyhoupli nad 10 %.

    S Pitomiem nikdo nepůjde protože by se zdiskreditoval.Ono postavit si politiku na šíření strachu a nenávisti k odlišnostem není dobrá taktika.A jací jsou jeho pohůnci takový je on,tedy debilní.Přijde za Babišem s jedinou větou všeobecné referendum aniž by dodal představu technických parametrů toho zákona o referendu.Takže zklapnul paty a byl zase odejit.
    Vidím to na předčasné volby,což je velmi drahé a Babiš posílí na 50 % a pak si ze všemi vytře prdel.

  90. Hraničář

    Ještě něco k volbám – ale od sousedů:

    https://www.postoj.sk/27770/krestania-su-v-kazdej-strane-ale-slovensko-ovladaju-komunisti

    V článku „Boh a slovenská politika“ píše J. Daniška: „Zažívame paradoxnú situáciu. V slovenskej politike je … najviac praktizujúcich kresťanov od roku 1989. Sú vo všetkých stranách v parlamente….“, ktorý je však jeden z najhorších parlamentov od r. 1989. „Paradoxom je, že tak ako v spoločnosti cítiť angažovaných kresťanov, tak v krajine necítiť kresťanskú politiku.“ ……………
    Na rozdiel od kresťanskej politiky komunistickú cítiť takmer všade. Bývalí komunisti, eštebáci a ich deti a kamaráti sú najväčšími veľkokapitalistami, a vlastnia či ovládajú najväčšie podniky. Bezohľadne na úkor životného prostredia, kultúry a obyčajných ľudí bačujú na bratislavskom nábreží Dunaja i vo Vysokých Tatrách. Dostávajú najväčšie a predražené štátne zákazky.

  91. HBA

    To: toli
    Pane „toli“, používáte k označení pana Okamury pojem Pitomio.
    Tím znevažujete i lidí, kteří názorově s panem Okamurou částečně či úplně souhlasí.
    Je to útok ad hominem (argumentační faul). Argumentujte věcně ke konkétnímu tvrzení.
    Já vás taky (pokud s vámi nesouhlasím) neoznačuji „pitoli“.

    PS: Myslím si že mírumilovná pštrosí politika (hlava strčená v písku) povede k nakopání „někam“… Souhlas ? Co takhle pud sebezáchovy (jednotlivce či skupiny) ?

  92. toli

    @HBA
    Přesně o tom mluvím,politika stavěná na vyvolávání strachu z cizích kultur a nenávisti k odlišnostem (třeba homosexuálové) je hloupá politika která se PITOMIOVI začíná nevyplácet.

    On si totiž ten blbec plete shariu (trestní kodex) a islám (náboženství) které jakožto náboženství nejde zakázat,brání tomu ÚSTAVA KTEROU NIKDO PŘEDĚLÁVAT NEBUDE.Islám totiž ve spoustě zemí existuje i bez sharii,a o to jde.Ne každý muslimský stát má shariu.Když už teda mele hovadiny o zakázání islámu tak proč nezakázat i křesťanství,budhismus a další ? Vše je náboženství a proto v Ústavě ten zákaz je

  93. Hebért

    Když jsme u toho, kdo kde volil SPD a kdo kde ANO, tak ANO mělo vyšší výsledek v málovzdělaných regionech a to o dost víc. U Okamury to bylo 9 a 13. To není velký rozdíl. Podívejme se u ANO na Prahu a jeho úspěch vs. na vyloučené regiony.

    Udělejte to, nebojte se toho. Toli se přiznal k volbě super-populisty bez programu. Jeho věc. Nechci tu víc muslimů a podle toho volím já. Ale proč Babiše? Co dává lidem Babiš? Vysál hlasy komunistů a ČSSD, přitom nemá program. Mějte se a někdy, až bude čas…

  94. toli

    Nakonec Pitomio skončí jako Sládek a jeho republikáni.

  95. toli

    @HEBÉRT
    Babiš vlastně slíbil lidem že zachová současný stav, tedy prosperitu a efektivní výběr daní.Na to slyší důchodci a lidé kteří se živí skutečnou prací.Proti EET bojují ti kteří byli zvyklí že jim vždy něco zůstávalo za nehty.A jestli Babiš krade či nekrade je předmětem šetření,mezi námi, tam nahoře kradou opravdu všichni.Koukni se na jakoukoliv tradiční stranu a jejich skandály.25 let jim to procházelo až je lidi kopli do prdele,protože z krádeží ODS a ČSSD měl obyčejný lid tak leda hovno,Babiš se alespoň stará o prosperitu všech.A na to musí vybírat dobře daně.

  96. toli

    Však proti referendu nikdo nic nemá,Pitomio jen jaksi zapomněl předložit parametry jak si to představuje,třeba od kolika % by bylo referendum platné a tak.INU prostě Pitomio,máme štěstí že ve sněmovně bude sedět jak kůl v plotě spolu s dalšími 21 dementy a nikdo další se s ním vůbec nebude bavit.

  97. mulit

    Mrtvičko, ty absolutně nechápeš, že přesné znění zákonů udělají právníci. Jde o ten směr. Jde o to, že muslimové dostali signál, že v ČR se posunula nálada ještě více k jejich nevítání. Jde o to, že Brusel dostal info o tom, že něco dělají špatně, když v další zemi narostly odstředivé tendence vůči EU. A co se týká referenda, tak jde o to, aby byl vyvinut tlak. SPD diktuje témata, o kterých se mluví, a to je dobře. Dostal 10% a už se ti kreténští novináři musejí ptát a nemohou ho ignorovat. A doufám, že se mu podaří i něco udělat s Českou televizí a rozhlasem. Nemůžou tak indoktrinovat, jak to dělali dosud.

  98. Jaroslav Štejfa

    Dovoluji si načrtnout dvě varianty řešení patové situace vzniklé nemožností ostatních stran vstoupit do koalice s hnutím Ano – což asi hrozí. Obě jsou obskurní:
    1) Hnutí Ano, přes ujišťování své ho leadera o opaku, vyvolá předčasné volby, které dopadnou novým vítězstvím Ano, ovšem teď už s pohodlnou většinou 40-50% či více hlasů.
    2) President ČR s poukazem na zachování kontinuity demokracie v republice omilostní obviněné z dotačního podvodu Čapí hnízdo ještě v tomto svém volebním období, smaže tím hlavní argument některých stran a ty potom vstoupí do pohodlné koalice jako vazalové.
    Pámbu s námi a zlé pryč.
    Jaroslav Štejfa

  99. Jaroslav Štejfa

    Ještě doplním vizi řízení státu jako podniku:
    Předseda vlády (majitel státu) si bude vybírat ministry dle svého uvážení (parlament bude redukován a okleštěn na formální funkci, funkce prezidenta bude zbytečná). Ministři (generální ředitelé) budou dle svého uvážení jmenovat hejtmany (ředitele regionů), zastupitelstva budou zrušena pro nepotřebnost. Hejtmané budou jmenovat starosty či primátory (náměstky ředitelů) obcí na základě doporučení referenda příslušné obce. Starostové budou své konání podle svého uvážení korigovat referendy, která budou mít poradní hlas (zastupitelstva budou rovněž zrušena).
    Odborové hnutí, náboženská hnutí, ostatní veřejná a zájmová činnost bude řízena zvláštními vládními dekrety.
    Volby nového premiéra budou vypisovány dekretem premiéra podle jeho uvážení ve formě aklamace s vyjádřením souhlasu či nesouhlasu většiny občanů s navrženou osobou. Volby nového parlamentu budou periodicky prováděny referendem kandidátů vybraných ministry.
    Atd.
    Jaroslav Štejfa

  100. mulit

    Mně není jedno, jak to dopadne, ale i kdyby byly nové volby, tak se musejí respektovat. Nesnáším katalogizování a povyšování. Jsem ideový nepřítel Kalouska, ale kdyby dostal 10% nebo více, musím to respektovat. Naučit se respektovat pluralitu, je to nejdůležitější. V roce 89 jsem o to usiloval. Vadila mi vedoucí úloha KSČ v ústavě. Vadila mi indoktrinace ze strany některých učitelů a ze strany médií. Přál jsem si změnu ve svobodný, demokratický stát. Ale vidím, že některým lidem se pluralita, diverzita zajídá. Opět usilují o unifikaci. Viz třeba pražská média. Nebo i mnozí politikové. Pro mě je děsivé zjištění, že veřejnoprávní média jednostranně, okatě straní jednomu směru 28 let po převratu! Jsou to titíž zbabělci, kteří by před r. 89 šířili komunismus.

    Ještě lepší než zastupitelská demokracie je zastupitelská demokracie kombinovaná s přímou demokracii, kdy se občané, voliči mohou vyjadřovat k některým důležitým otázkám. Je to posun v moci. Kdysi měla moc jen vrchnost a to ještě nadosmrtně. Pak dostali volební právo bohatí měšťané. Chudí a ženy nesměly volit. Pak mohli i chudí, ale jen muži. Pak mohly i ženy. Pak se udělaly volby co 4 roky a už to neměla vrchnost nadosmrti. A pak přibyly prvky přímé demokracie, že lidi rozhodují i o konkrétních věcech. Je to pokračování emancipace lidí. Z ekonomických důvodů by nebylo únosné, aby referendum bylo o každém prdu, mohou se nastavit limity, mohou se převzít zkušenosti ze zahraničí. Ten trend je nezastavitelný. Na mínění lidí záleží. Kromě KLDR a islámských zemí ve všech zemích světa přibývá moci lidí ovlivňovat dění ve své zemi. Průzkumy veřejného mínění a volby se dělají i v Rusku, i Putin zohledňuje mínění svých obyvatel. Ten trend je všude na světě. I v latinské Americe. I ve většině asijských zemí.

  101. Marian

    ateista
    Není to sice k tématu, ale přesto: Opravdu bych byl pro, abyste podle Vašeho popsal, co je to rouhat se. Já stále označuji církve za zločinecké organizace a náboženství za lež a podvod. Na rozdíl od holokaustu, který existoval, bůh neexistuje. Proto je nesmysl označovat pravdu za rouhání.

    Rúhanie je pojem, ktorému kresťania rozumia. Ateistovi by malo stačiť, je znevažovanie ľudskej dôstojnosti je morálne neprijateľné.
    Tvrdenie, že boh neexistuje je pre ateistu názor spadajúci pod slobodu slova (viď Deklarácia ľudských práv a slobôd. Pre kresťana je to rúhanie s automatickou exkomunikáciou.

    Reč je o ZÁKONE o rúhaní. Ja som skeptik a racionalista. Teda najprv my musíte ukázať paragrafové znenie zákona, aby som mohol zaujať postoj. A napísať svoj názor.

    Katechizmus neberie nikomu právo neveriť.

    Napríklad vylievanie rozmixovaného bielka do kostolnej sväteničky v snahe oklamať veriacich, že je to semeno, je morálne neprijateľné. Morálne neprijateľné je verejné pálenie posvätných kníh s cieľom pohoršiť veriacich (je tam zlomyseľný úmysel), vešanie bravčového na dvere mešity, pilovanie krížov, ničenie rituálnych predmetov, pľutie na veriacich atď. Ateisti nepoznajú svoje dejiny?
    Príkladom rúhavého konania môže byť skupiny FEMEN.

    Nesúhlasím s konaním komunistov, no nikdy som neničil kosáky a kladivá ako ich symboly. Verím, že ste tu dosť inteligitní, aby ste rozpoznali, kde je hranica medzi prejavením názoru a kde začína konanie znevažovania.

    Ateista Chmelár kedysi protestoval proti soche Ďurčanského (osobnosti vojnovej Slovenskej republiky) tak, že ju obalil toaletným papierom. Bol to jeho protest proti glorifikácie fašizmu. Bol to kultivovaný protest – sochu nepoškodil, a vyjadril svoj postoj. (To, čo marxista Chmelár však nepovedal, že Ďurčanský ako prvý politik zakázal KSČ ako totalitnú stranu – to sa mu už ako stúpencovi komunizmu do krámku nehodilo)

  102. Marian

    Ak sledujem českú politickú scénu, tak som rád, že sme mali Mečiara a ČSSR sa rodelila. Nerobím si ilúzie o domácej slovenskej politike, ale z tej vašej je mi na zvracanie. Prezidentom je český ateista a opilec Zeman. Premiérom slovenský eštébák.Zastávate sa migrantov a súčasne ste sa doteraz nedokázali ospravedlniť bezbrannému sudetskému obyvateľstvu, z ktorého ste emigrantov urobili A stále nemáte euro… Mám pocit, že poslední normálni Češi žijú už len na Morave.

  103. toli

    @uuuáááááááááá
    Mrtvičko, ty absolutně nechápeš, že přesné znění zákonů udělají právníci.

    Jenže ty naopak nechápeš že ke změně Ústavy musí být všeobecný konsesus všech politiků a ten nikdy nebude,Ústava vyhovuje tak jak je a muslimové mají signál že je tady nechceme už dávno,co by tady dělali ,oni jsou zvyklí na daleko lepší podmínky než máme my,proto zdrhají do bohatých států. A co se týká toho zákona o referendu tak parametry musí naopak určit politici,při jaké % účasti je referendum platné ,o kolik % musí být rozdíl mezi ano a ne, to vše určují politici,a pravníci st jen sepisují čímž plní zadání politiků.

    @Jaroslav Štejfa
    za A je správně. Ano v případě potřeby vyvolá předčasné volby a výjde z nich s 50% hlasů už teď slyším lidi jak říkají že měli dostat ještě víc,i já bych je pochopitelně volil opět.

  104. Hraničář

    Marian
    24.10. 2017
    Rúhanie je pojem, ktorému kresťania rozumia. Ateistovi by malo stačiť, je znevažovanie ľudskej dôstojnosti je morálne neprijateľné. …………………..

    Ateisté samozřejmě rozmějí co je znevažování lidské důstojnosti. Ale věřící se urážejí i jen za to, když je pochybováno o pravdivosti jejich názorů. To mám mnoho osobních zkušeností.

    …………………Tvrdenie, že boh neexistuje je pre ateistu názor spadajúci pod slobodu slova (viď Deklarácia ľudských práv a slobôd. Pre kresťana je to rúhanie s automatickou exkomunikáciou. ………………

    A co když křesťan popírá existenci Alláha, Visňui, Šivy, Kálí, Radegasta, Odina, Svantovíta, Létajícího Špagetového Monstra, Astara Šerana ….. to není rouhání ?

    ……….Príkladom rúhavého konania môže byť skupiny FEMEN. …………………

    Máte na mysli podřezávání kříže nebo pobíhání s holými prsníky? To první – ano, i já považuji za barbarský čin, ale to druhé – no, holky jsou ještě mladé, tak se dá na ně dívat!

    ……… Katechizmus neberie nikomu právo neveriť. ………

    To sice ne, ale druhým dechem za nevíru vyhrožuje drakonickými tresty. Viz třebas:
    http://rexcz.blogspot.cz/2017/10/proroctvi-o-nadchazejicim-trestu-2013.html
    http://rexcz.blogspot.cz/2017/10/komentar-eleison-dxxxvi-la-saletta-v.html

    ………………….. súčasne ste sa doteraz nedokázali ospravedlniť bezbrannému sudetskému obyvateľstvu, z ktorého ste emigrantov urobili ……………….

    A co vy, Slováci? Už jste se omluvili vyhnaným Maďarům? A co Židům, kteří přežili koncentráky, kam jste je posílali a ještě Němcům platili?
    Chudáčci ubozí Sudeťáčci! Češi, kteří přežili koncentráky se shodovali, že nejhoršími kápy byli právě Sudeťáci. Na jižní Moravě v několika obcích musel české obyvatele chránit Wehrmacht před jejich německými sousedy! Brněnští Němci se doslova prali o vstupenky na popravy Čechů v Kounicových kolejích a na ty exekuce brali i děti. A teď brečí, že prý je ti zlí Brňané vyhnali. Měli štěstí, že už tam byla Rudá armáda, jinak by je Brňané zmasakrovali!

  105. Marian

    Hraničář
    Ateisté samozřejmě rozmějí co je znevažování lidské důstojnosti. Ale věřící se urážejí i jen za to, když je pochybováno o pravdivosti jejich názorů. To mám mnoho osobních zkušeností.
    Urážanie nespadá pod slobodu myslenia? Pokiaľ vás nikto nestrieľa, je to normálne.
    A co když křesťan popírá existenci Alláha, Visňui, Šivy, Kálí, Radegasta, Odina, Svantovíta, Létajícího Špagetového Monstra, Astara Šerana ….. to není rouhání ?
    Nie, je to sloboda slova. Rúhaním to môže byť iba v rámci náboženského spoločenstva aj s prípadnou exkomunikáciou. Ateista nemôže byť exkomunikovaní z RKC, katolík nemôže byť exkomunikovaní z cesta na špagety atď. Už tomu rozumiete? 🙂

    Máte na mysli podřezávání kříže nebo pobíhání s holými prsníky? To první – ano, i já považuji za barbarský čin, ale to druhé – no, holky jsou ještě mladé, tak se dá na ně dívat!
    Nahota nepatrí na niektoré miesta. Ak by si niekto honil cicinu pred vašimi maloletými deťmi, ak ste normálny, vadilo by vám to. A čo sa týka veku a vzhľadu tých akože dievčat, tak ako hovoria Modrania, „procy gustu žádný dišputát“… Kľudne sa pozerajte, deduško 😀

    A co vy, Slováci? Už jste se omluvili vyhnaným Maďarům? A co Židům
    Samozrejme, my to už máme za sebou. A Židia dostali navyše aj nejakú miliardičku k tomu.

    Češi, kteří přežili koncentráky se shodovali, že nejhoršími kápy byli právě Sudeťáci.
    Princíp kolektívnej viny je v civiliovanom svete neprijateľný. My tiež nevyháňame Čechov z Prahy len preto, že váš kráľ vraždil v Trnave. A podobne ako kotlebovci postavili sochu Ďurčanskému, vy ste tomu masovému vrahovi postavili sochu http://www.polabi.com/modules/tableadmin2/external/imageext_new.php?modal=true&image=WG9%2BY3N%2BMjUzMS5qcGd%2BZ2FsZXJpZX5vYnJhemVrX2NvdW50ZXJ%2BNTAzfmdhbGVyaWV%2BMX44N35vWQ%3D%3D&width=800&height=577

    Ale nehneváme sa na vás za to. 🙂

  106. Marian

    To sice ne, ale druhým dechem za nevíru vyhrožuje drakonickými tresty.
    Vy to beriete vážne? 😀 Asi to s vaším ateizmom nie je až také dúhové 😀

  107. ateista

    @marian
    Vy stále zapomínáte, co je to náboženství. Je to podvod a lež, tedy trestný čin. A hlásat pravdu o náboženském podvodu je záslužná činnost. Ještě štěstí, že pojem rouhání platí jen v náboženském světě. Sekulární svět sice zná pojem znevažování, ale není brán tak drakonicky jako rouhání mezi věřícími.
    Také na Vás byl spáchán trestný čin. Byl jste zbaven schopnosti používat rozum v náboženských otázkách. Jinak byste byl schopen zjistit, že bůh neexistuje a černoprdelníci Vám lžou.

  108. toli

    Vy to beriete vážne? Asi to s vaším ateizmom nie je až také dúhové

    No pokud neberete vážně své drakonické tresty tak to s tím vaším křesťanstvím nie až tak dúhové,len póza abyste vyzerali lepšie čili pokrytectvo.

  109. Ateistický laik

    mulit: …, že přesné znění zákonů udělají právníci.
    Jenže pokud je směr nesmyslný (nebo předpokládá radikální změnu volebních zákonů) , tak to nevyšperkuje ani sebelepší právník (tady mluvím o odvolatelnosti politiků).

    Ještě lepší než zastupitelská demokracie je zastupitelská demokracie kombinovaná s přímou demokracii, kdy se občané, voliči mohou vyjadřovat k některým důležitým otázkám.
    Tak pak zní otázka, co si konkrétně představujete pod pojmem „některé“? Ďábel je ukryt v detailu. 🙂

    Jaroslav Štejfa: … ovšem teď už s pohodlnou většinou 40-50% či více hlasů.
    Připadá mi divné, že se by se našlo ještě víc pitomců co by volilo podvodníka a STBáka zas. 🙁
    … omilostní obviněné z dotačního podvodu Čapí hnízdo …
    Tak soudně možná, ale morálně to bude stále podvodník a STBák. 🙁
    Osobně beru jen ANO bez Bureše. A vadí mě spíš jako STBák, ten údajný dotační podvod je už třešínka na dortu.

  110. Beliema

    Pane Toli

    Co vy vlastně máte proti lopatám. Vždyť vám ty lopaty zaplatily vzdělání, kterým se tak pyšníte. Studoval jste přeci za socialistmu, že? Někde v 60tých letech ne?

    Jaký je váš názor na lopaty, co nemohly studovat, protože byli z kapitalistických rodin? Jsou ti špatní, protože oběti komunismu, rodiče skončili často ožebračení a ve vězení, nebo jsou podle vás špatní, protože lopaty bez formálního vzdělání?

    Kam počítáte nevzdělaného Schwarzenberga, příliš líného na studia? Kam počítáte nevzdělance z plzeňských práv Chovance? Kam počítáte polovzdělance Havla, co utekl z ČVUT a dálkově dělal sranda školu DAMU.

    A co vlastně máte proti Okamurovi. Pořád mu nadáváte jak ČT Zemanovi a Kalousek Babišovi, ale podstata veškerá žádná.

    Přímá demokracie funguje ve Švýcarsku už 700 let. Na tom není nic špatného. Rasista není určitě, když muslimové nejsou rasa. Populista je nadávka. Každej politik přece říká, co se líbí jeho voličům.

    Nezlobte se, ale váš osobní důvod tam nikde není vidět.

    Tak člověk čeká nějaké to polomuslimské vnoučátko nebo nějakou nelegální motivaci.

    Můžete vaši averzi k Okamutovi vysvětlit nějak lidsky, co vás doopravdy trápí, protože takové ty velké a vznešené důvody, to je pro náctiletý naivky, co neví nic o životě.

    Víte, jako motivy v detektivkách – ženská, peníze, moc, sláva, msta a tak.

    Nechcete nám přeci namluvit, že vám záleží na muslimech, když jste žádnýho ani nepotkal. To nedává smysl. Lidem záleží na nich samotných, na jejich rodině, sexuálních partnerech, sousedech a známých, lidech, co jsou nějakým způsobem stejní jako ti ostatní a teprve nakonec na úplně cizích lidech.

    Panu Mulitovi záleží na tom, aby někdo nezabíjel homosexuály jako je on, panu Wernerovi vadí, aby někdo nezabíjel ateisty jako je on (byť na druhé straně světa), celkem chápu i muslimy, jenž si chtějí vynutit nějaká privilegia a nechtějí pryč z pohodlné Evropy, ale vy… vy jste záhada.

    Vaše motivace jsou zvláštní tím, že jsou zárověň velice silné, jakoby vám šlo o život, ale na druhé straně žádné skutčné motivace neříkáte – jakobyste se za ně styděl či je nemohl říci.

    Jste záhada.

  111. Ateistický laik

    Marian:
    Prezidentom je český ateista a opilec Zeman.
    Alespoň má jeden teoretický klad – ateista. 🙂
    Premiérom slovenský eštébák.
    Taky si říkám, že jste si ho mohli nechat na Slovensku. 🙂
    Zastávate sa migrantov a súčasne ste sa doteraz nedokázali ospravedlniť bezbrannému sudetskému obyvateľstvu, z ktorého ste emigrantov urobili
    Pár exotů se migrantů zastává… 🙁
    Bezbranné sudetské obyvatelstvo terorizovalo bezbranné české obyvatele… Tohle je na jiné povídání, to sem vůbec nepatří.
    A stále nemáte euro…
    A k čemu je dobré? Proč bychom se měli zúčastnit placení Řeckých dluhů?

    Ateistovi by malo stačiť, je znevažovanie ľudskej dôstojnosti je morálne neprijateľné.
    No, problém bude, z jaké morálky čerpáte. 🙂
    Nie, je to sloboda slova. Rúhaním to môže byť iba v rámci náboženského spoločenstva aj s prípadnou exkomunikáciou. Ateista nemôže byť exkomunikovaní z RKC, katolík nemôže byť exkomunikovaní z cesta na špagety atď. Už tomu rozumiete?
    V tom případě nechápu, proč by se měl takovýto zákon vkládat (je to jen další plevelení) do zákonů ČR. To jsou vaše klubová pravidla. A jsem rád, že se mě rouhání netýká. 🙂

  112. toli

    @Beliema
    Celou vysokoškolskou karieru až do PhDr jsem vystudoval v devadesátkách 90-99
    Proti lopatám vůbec nic nemám,moji rodiče jsou dělnického původu a jsem jediný vysokoškolák z našeho rodu.Slovo lopata používám jako slang,příjde mi to jednodušší než používat slova jako dělník,manipulant,operátor .
    Pokud se ptáte na Pitomia tak ho srovnejte se Sládkem a uvidíte že mezi nimi není rozdíl,nejvíce mi vadí že neustále mystifikuje,přemýšlejte o jeho slovech do hloubky,líbí se vám jeho myšlenky ?Tak se ptejte po konkrétních detailech a řešeních ,ty však od něj neuslyšíte.Většina jeho nápadů odporuje Ústavě i zdravému rozumu.
    A co mi také vadí je jeho pojetí svobody a přímé demokracie,má vzletná slova kterými okouzlí naivky,ale když se podíváte na stránky SPD nebo Pitomia tak budete číst pouze oslavné ódy,neutrální komentáře nebo kritické komentáře jsou totiž mazány a lidé jsou banováni. Proč myslíte že chce ČT a ČRo navázat na státní rozpočet ? Aby jim mohl zavřít hubu a zlikvidovat investigativní žurnalistiku. O Pitomiovi se totiž musí mluvit pouze kladně.

    Panu Mulitovi záleží na tom, aby někdo nezabíjel homosexuály jako je on
    Tak to si pan Mulit vybral opravdu skvělého ochránce,přečtěte si co říká Pitomio o homosexuálech…..

  113. toli

    @Laik
    Připadá mi divné, že se by se našlo ještě víc pitomců co by volilo podvodníka a STBáka zas

    To si piš že Babiš by měl 50 % hlasů,žijeme v období prosperity a to zařídil pan Babiš .Díky EET se vybírá více daní a je na zvyšování důchodů i platů státních zaměstnanců.A ty svině teď s ním nechtějí vládnout,tak jim to osladíme a ukážeme jim že je pan Babiš k vládnutí vůbec nepotřebuje. To je myšlení člověka který nechce trpět nouzí a dokáže porovnat vlády ODS a ČSSD.

    A že byl estébák a zloděj ? Dosud se nic neprokázalo,a kdyby tak koho to dnes zajímá ? Většina lidí se stará o to aby mělo co a za co něco do huby.

  114. mulit

    Toli má problém s tím, že jen recykluje, co někdo předním už napsal v diskusi. Třeba na idnesu a tak. Prostě nechává se ovlivnit a není schopen myslet samostatně. Někdo mu řekne termín lopata, on to hned kopíruje, někdo mu řekne pitomio, on to hned kopíruje, někdo mu řekne ženský mozek, on to hned kopíruje. Prostě toli je takový recyklátor toho, co píšou na idnesu, novinách aspol. Jeho originální původní myšlenky jsem si ještě nevšiml. Je to přebírač.

  115. Hraničář

    toli
    24.10. 2017
    No pokud neberete vážně své drakonické tresty tak to s tím vaším křesťanstvím nie až tak dúhové,len póza abyste vyzerali lepšie čili pokrytectvo. ……………………..

    Je zajímavé sledovat hádky mezi jednotlivými věřícími, jen v katol. církvi. A stačí jen mezi modernisty a tradicionalisty. Jak si vzájemně vyhrožují, že je Bůh přísně potrestá! A ono je tomu tak od samého začátku křesťanství. Už v evangeliu je zapsán ten protiklad když Ježíš (údajně) řekl, jednou, že kdo není s ním je proti němu a podruhé, že kdo není proti němu že je s ním. A teď záleží, jak se jednotlivé skupiny křesťanů k tomu postaví. A dodneška se navzájem odsuzují.
    Já jim radívám – ano, Mariane – posměšně, že se pan farář ráno, když na oltáři udělá (přivolá, stvoří ….) Ježíše, že se ho může zeptat. A oni nic. Obdobně se mohou zeptat P. Marie, když se někde zjeví, a oni také nic.
    https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ceskatelevize.cz%2Fporady%2F10215920663-ivetka-a-hora%2F&h=ATMO_h2Zeq9kcjvBPehHEvbmgVUXm-Ax3vPFlIVuKsBE3IinVM7-eKwrWKsnLYhNfZxSLa811pzPbwWymkGz0tbZvJHmK0Y1M87X3wB21KWtDTB7t1xr0YJLhZSX-sugOyt36u1_osZzysnSque8zPKDuL4

  116. toli

    @uuuááá
    Toli má problém s tím, že jen recykluje, co někdo předním už napsal v diskusi. Třeba na idnesu a tak. Prostě nechává se ovlivnit a není schopen myslet samostatně. Někdo mu řekne termín lopata, on to hned kopíruje, někdo mu řekne pitomio, on to hned kopíruje, někdo mu řekne ženský mozek, on to hned kopíruje. Prostě toli je takový recyklátor toho, co píšou na idnesu, novinách aspol. Jeho originální původní myšlenky jsem si ještě nevšiml. Je to přebírač.

    Zameť si před vlastním prahem ,já na rozdíl od tebe na Pitomiových stránkách byl a viděl jak to tam vypadá.Patříš k lidem kteří jsou hloupí a mají problém si to připustit,ego jim to totiž nedovoluje. Také o tomto faktu svědčí tvoje dřívější nadšenost náboženstvím.

    http://www.national-geographic.cz/clanky/proc-si-hloupi-lide-mysli-ze-jsou-nejchytrejsi-vlastni-neobjektivita-je-potvrzena-vedci.html

  117. mulit

    Tvoje neustále odkazování na něco je něco, co dělají pobožní. Postav se už konečně na vlastní nohy a přestaň jenom kopírovat, co někde vyštracháš. Už jsem ti vyvrátil hodně pověr, které jsi tu šířil. Co se týká politického směru, není v tvé moci ovlivnit lidi zde. Každý si volí tu stranu nebo hnutí, které chce. Už je 28 roků po převratu, už by sis měl zvyknout, že je pluralita.

  118. toli

    Fascinuje mne jak si ten největší odpad vybírá názvy pro své vlastní strany-Polsko PiS- Právo a Spravedlnost,Česko SPD-Svoboda a Přímá Demokracie,pravdou je vždy pravý opak…….

  119. Svatý Neznaboch

    tenhle ‚sajt‘ – ne nebojte se, myslím tím opravdu sajt (site) nemyslím tamto (i když skoro…), by se měl přejmenovat na mulitova & toliho moudra

  120. mulit

    Mrtvičko, už jsi trapný a opakuješ se. Už jsi jako jehovista. Budeš chodit zvonit po barácích, aby nevolili Okamuru a volili tvého Babiše?

  121. Hraničář

    Lori
    21.10. 2017
    Zápaďáci k nám začínaj zrhat teď, protože k čemu jim je nejmodernější HI-TECH nahrávátko, když jim rodinu ohrožujou tlupy importovanejch divochů a jestli ceknou, tak je vyhoděj z práce a soudy je začnou stíhat za rasismus, protože když vás zmlátí či znásilní barevnej, tak to máte brát nejspíš jako vyznamenání. …………….

    Vlastně jsem hledal Jardu Štejfu a jeho polemiky o nízkém nebezpečí imigrantů, ale nenašel jsem, tak přidávám k Lorimu.

    Dostal jsem na mejl zajímavý odkaz. Samozřejmě nemohu zjistit zda, a do jaké míry, je pravdivý. Ale ukazuje, že spořádanou a demokratickou společnost lze rozvrátit docela snadno, když se nad tím přemýšlí:

    V Dánsku se hroutí právní stát díky tomu, že „nízkofrekvenční džihád“ a gangy migrantů přebírají ulice. Dánská vláda by neměla být překvapena. Ale zdá se, že je. Tisíce incidentů zahrnující uvolněné šrouby kol na vozidlech, velké kameny nebo bloky házené z dálničních přejezdů a tenké ocelové dráty napínané na cyklistických cestách, které mají stínat hlavy nic netušícím cyklistům, rozšiřují mezi Dány rostoucí pocit hrůzy.
    https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj-34jO6onXAhWsK5oKHTRXAiEQFggwMAA&url=http%3A%2F%2Fsvobodnenoviny.eu%2Fdanska-vlada-ke-kriminalite-muslimskych-migrantu-nejhorsi-situace-od-druhe-svetove-valky%2F&usg=AOvVaw3UcnfIdH0i3fPeQvrUksuz
    https://www.10news.one/danish-government-on-escalating-malicious-migrant-crime-worst-situation-since-2nd-world-war/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *